2 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 128
Hotels.comUS$ 116
TravelocityUS$ 116
Beoordeeld op 19 december 2021

fijn ontvangen met warme chocolademelk, heerlijke plek en hele goede service! Kamer was dik in orde. Lekker gegeten, alleen jammer dat het door de Covidmaatregelen op de kamer. moest. Voor de rest: Wij waren blij. Zullen vast nog een keer terugkomen.

Datum van verblijf: december 2021
Buitenplaats Vaeshartelt, General Manager van Buitenplaats Vaeshartelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2022

Hey Victor, wat leuk om te lezen dat je een fijn verblijf hebt gehad bij Vaeshartelt! Hartstikke bedankt voor deze mooie recensie, deze stoppen wij trots in onze zak. Vooral in de gezellige december maand verrassen wij onze gasten wat extra. Zoals lekkere warme chocomelk. Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals verwelkomen! Groet, Team Vaeshartelt

Beoordeeld op 13 december 2021

Het was een heel mooi hotel, prachtig interieur en vooral heel schoon! Zeer aardig personeel en goede service, de locatie van het hotel was geweldig, het was rustig en je kon er mooi rondlopen. We zullen nog eens komen!

Datum van verblijf: december 2021
Buitenplaats Vaeshartelt, General Manager van Buitenplaats Vaeshartelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2022

Hoi Celine,

Wat fijn om te lezen dat je een prettig verblijf hebt gehad bij Vaeshartelt en dat je hebt genoten van onze (al zeggen we het zelf) prachtige locatie! We gaan de mooie complimenten ook zeker door zetten aan onze medewerkers. Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Beoordeeld op 12 december 2021

Enorm mooi hotel en mooie kamer super service vanwege me allergieën toch wat anders kunnen maken alleen jammer dat we tijdens ons eten zelf drinken moesten halen beneden dat is er jammer als je een 3 gangen heb besteld

Hoi Germaine,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback met ons te delen. Hier kunnen wij enkel van leren en onze organisatie door ontwikkelen.

Wat fijn om te lezen dat je een prettig verblijf hebt gehad bij Vaeshartelt en dat je hebt genoten van onze (al zeggen we het zelf) prachtige locatie! Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Beoordeeld op 12 december 2021

Hotel was prima. Kamer goed netjes en schoon. Rustig gelegen hotel met voldoende parkeergelegenheid. Vanwege corona natuurlijk mondkap verplicht en na 17:00 restaurants gesloten. Zou er de volgende keer zo weer heen gaan!

• Reistype: Reisde voor zaken

Hoi Milan,

Wat fijn om te lezen dat je een prettig verblijf hebt gehad bij Vaeshartelt! Daarnaast dank dat je de tijd hebt genomen om feedback met ons te delen. Hygiëne is voor ons een prioriteit vooral in deze tijd. Wat fijn om te lezen dat je genoten hebt van onze (al zeggen we het zelf) prachtige locatie! Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Beoordeeld op 11 december 2021

Fijn hotel sfeervol ingericht en heeft volgens mij ook ruimte voor evenementen, workshops feesten en partijen. De service is prima geregeld ook tijdens de avond-lockdown. Koffie of een kleine snack kon zo geregeld worden. Ontbijt is prima verzorgd tijdens ons bezoek was het heerlijk rustig wel fijn in ons drukke bestaan. De kamers zijn schoon en modern ingericht miste alleen een mini-bar op de kamer dat zou het helemaal afmaken. We komen hier graag nog een keer terug!

Datum van verblijf: december 2021

Hoi Ted! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten. Wij zijn stiekem ook enorm trots op onze prachtige locatie Buitenplaats Vaeshartelt. Fijn om te lezen dat jij het ook zo mooi vond. We zijn er meebezig om onze kamers te voorzien van een minibar en hopen in de nabije toekomst dit wel aan te kunnen bieden. Hopelijk mogen we je nogmaals ontvangen!