Hurb
Orbitz.com
Hotels.comUS$ 74
eDreamsUS$ 87
Beoordeeld op 29 december 2020

We kwamen helemaal tot rust op dit schitterende landgoed. Een goede uitvalsbasis voor vele wandelingen in de omgeving. Maastricht is daarnaast ook schitterend en de binnenstad op fietsafstand. Aanrader dus

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 12 december 2020

Goede service, vriendelijke bediening, hele goede bedden, erg lekker eten. Ook de kasteelkat was erg gezellig! Ik raad het hotel dan ook zeker aan, met name voor stellen is het erg geschikt. Mooi interieur!

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 9 december 2020

Ooit voorbehouden aan vorsten en edellieden, maar tegenwoordig kan iedereen zich hier prins en prinses voelen door een nacht in het kasteelhotel te komen slapen. Vaeshartelt ademt nog echt de oude allure die je in een kasteel denkt te vinden. Mét een moderne touch.

Tijdens ons logeren in oktober brengt dat ons prachtige herfstwandelingen tussen de rood-oranje bladeren en overal de mooiste paddenstoelen. En als je na een boswandelingen graag de stad in wil, zit je in een paar minuten al in het bourgondische Maastricht en het pittoreske Valkenburg. Vaeshartelt is daarmee ook een perfecte basis om Zuid-Limburg te verkennen!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 29 november 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn hier met een groep van vrienden geweest en wij hebben ons weekend hier echt genoten! Lekker eten, aardig personeel en very pet friendly!Er waren cadeautjes voor onze klein hond bij de kamer! Heel lief

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 23 november 2020

We hebben genoten. Het is werkelijk prachtig gelegen. Een mooi monumentaal buitenverblijf omringt door een evenzo mooie tuin. De kamers zien er modern uit en eigenlijk vonden wij het wel handig dat de wasbak niet in de badkamer gelegen was. Hierdoor kan de een douchen en de ander heeft dan meer dan genoeg ruimte om make-up er af te halen of te scheren.
De aankleding van het hotel stond aan. Restaurant was gezellig en de bar gedeelte was ook knus.
Het ontbijt in de ochtend was heerlijk. Fijn dat er een buffet was. Doordat je van tevoren moest aangeven wanneer je ervan gebruik wilde maken was het niet te druk. Tussen de tafels waren er tafels met gereserveerd bordjes (waar je dus niet mocht gaan zitten).
Kortom, deze ervaring was voor herhaling vatbar.

Datum van verblijf: november 2020