Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

Persoonlijk ontvangen in een sfeervol hotel. Wij hadden een prachtige kamer op de begane grond, vlakbij de parking achter het hotel waar we onze auto op hadden geparkeerd.
Het ontbijt was werkelijk fantastisch!

Beoordeeld op 27 augustus 2019

De kamers zijn voorzien van alle gemakken: WiFi, fatsoenlijke TV, airco. Daarnaast een mooie badkamer en goede bedden.
Enige kanttekening: ontbijt is mogelijk vanaf 8:00. Voor zakelijke gasten is dat vrij laat, maar daar wordt aan gewerkt, heb ik begrepen.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Hotel Bigarre is perfect gelegen aan de Maas aan de rand van het centrum van Maastricht. De kamers zijn gesitueerd in oude herenhuizen. De kamers zijn netjes, schoon en ruim genoeg. Een nadeel is het ontbreken van een lift, tenminste in het gebouw waar wij onze kamers hadden. Dit betekent gesleep met koffers, voor oudere mensen of bij grote koffers is dit wel een probleem. De receptioniste bood overigens aan de koffers naar de kamer te brengen. Ook het bezoeken van de kamer betekent elke keer een behoorlijke klim (wel gezond trouwens).
Het ontbijt was een tegenvaller, zeker gelet op de niet geringe prijs van € 17,50 per persoon. Er is geen lopend buffet, dit betekent dat er aan de tafel geserveerd wordt. Als start is er de keuze uit een roerei met hertenbiefstuk (heerlijk trouwens), spiegelei of een gekookt eitje. Ook wordt een broodmandje en een etagère met vis, vlees en kaas op tafel gezet. Bijbestellen kan, maar dit is niet echt uitnodigend. Het grootste probleem was echter de storing aan het enige koffiezetapparaat. Dit had lange wachtrijen tot gevolg en het uiteindelijk maar in het centrum een kopje koffie gaan drinken tot gevolg.

Beoordeeld op 28 juli 2019

We hadden een grote, superior kamer aan de voorkant van het hotel. Mooie plek, bijzonder gebouw. Het hotel schrijft zelf dat de ambitie is om het beste hotel van Maastricht te worden. Dat streelt, maar zo ver zijn ze nog niet.
Wat is goed: mooie gebouw, mooie kamer, geweldig ontbijt, goede bedden, goed sanitair, fijne mensen.
Wat kan beter: gordijnen die net niet helemaal sluiten, de waterdruk, maar vooral de geplastificeerde onderlakens vind ik niet fijn. Het was ruim 30 graden en dan wordt het allemaal wat zweterig.
Maar al met al, een mooi en bijzonder hotel.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Leuke jonge vrouw bij receptie. Open en spontaan en behulpzaam. Gelijk leuke tips meegekregen. Hotelkamer erg mooi en ruim en schoon. Parkeergelegenheid bij hotel is ook meegenomen is zo’n stad als Maastricht

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde voor zaken