wimverheyen
Kortessem, België

Fantastisch hotel voor een romantisch weekend in Maastricht

5,0 van 5 bollen5 weken geleden beoordeeld
Ik vroeg mijn vriendin ten huwelijk in het tuintje van het hotel, en Milan en zijn hele team heeft dat tot in de puntjes mee begeleid. De omkadering is hier helemaal top, de kamer onovertroffen, de bedden zeer comfortabel, en in restaurant Spencer's wordt op wereldniveau gekookt. Wij maken hier met plezier een jaarlijkse traditie van. Bedankt aan de hele staff om er voor ons een onvergetelijk weekend van te maken. A+++
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Wim,

Hartelijk dank voor uw prachtige review! Het was ons een groot genoegen om uw speciale moment te mogen organiseren en meebeleven.

Ik ben verheugd dat u heeft genoten van uw tijd bij ons. Het is fantastisch om te horen dat u er een jaarlijkse traditie van wenst te maken.

We kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen en wederom een onvergetelijke ervaring te bieden. Bedankt voor uw vertrouwen en mooie woorden!

0.7 km van Kruisherenhotel Maastricht
  • Priceline
1.4 km van Kruisherenhotel Maastricht
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 16 juni 2024

Er word wel eens gezegd dat de horeca de rol van de kerk heeft overgenomen.
De mensen van het Kruisherenhotel hebben dit wel zeer letterlijk genomen, en zijn daarin dubbel en dwars geslaagd.
Ook vorig jaar waren we hier, en hebben we genoten van de rust en gastvrijheid.
Het interieur is een lust voor het oog voor elke designliefhebber.
Ik moet wel vermelden dat de kamers soms vraagtekens oproepen als het gaat om voorzieningen en uitvoering. Een rolgordijntje vind ik nog steeds moeilijk te accepteren in een 5 sterren hotel, ook vorig jaar heb ik daar over geschreven, in de hoop dat daar aandacht voor zou zijn. Helaas niet.
Maar laat dat het enige zijn. Voor de rest ben je er om te genieten.

Kamertip: Zorg voor een slaapmasker aangezien de rolgordijntjes niet echt fijn verduisteren.
Datum van verblijf: juni 2024
Milan Smeets, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte Jasper,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling.

Geweldig om te horen dat u wederom heeft genoten van uw verblijf bij ons!

Uw feedback over de rolgordijnen staat genoteerd en met onze aankomende uitbreiding zal dit dan ook worden meegenomen voor verdere evaluatie.

We kijken er naar uit u te mogen terug verwelkomen in Maastricht!

Beoordeeld op 12 juni 2024

Al meerdere keren in dit hotel geweest. Weer was het (grotendeels) perfect. Speciaal compliment voor de medewerkers, want hun service bereidheid was groots. Aandachtspuntje was de cleaning op zondag: kamer niet gestofzuigd....jammer, daarom hygiëne matige score. Maar we komen toch wel terug!

Geachte Jeroen,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Geweldig om te vernemen dat u wederom een aangename tijd bij ons heeft gehad. Dank voor uw compliment over ons team, dit zal ik dan ook met hen delen.

Uw feedback met betrekking tot de schoonmaak van de kamer pakken wij op met ons huishouding.

We kijken ernaar uit om u wederom te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 10 juni 2024

top hotel met uitstekende kwaliteit in service ontzorgen uitstraling en kwaliteit, al bij ontvangst en binnenkomst komt de warmte en uitstraling in service en gastontvangst bij elkaar tot het welkoms drankje het inchecken verblijf eten slapen en ontzorgen van de klant staan in dit hotel op een zeer hoog niveau, een aanrader voor iedereen die niet op zoek is naar budget maar naar kwaliteit

Geachte N7779YMrob,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Prachtig om te zien dat u van alle aspecten van uw verblijf heeft genoten. Gastvrijheid is een van onze voornaamste drijfveren, om ervoor te zorgen dat onze gasten een onvergetelijk verblijf ervaren bij ons in Maastricht.

Hopende u wederom te mogen terug verwelkomen bij Kruisherenhotel!

Beoordeeld op 9 juni 2024

Super ontvangst waar alles in werking gesteld is om ons een vroege incheck tijd te geven . Ook het diner in Spencers restaurant is top

Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken

Geachte jeroendenolf,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en complimenten over het ontvangst!

Ons team zal ten alle tijden hen uiterst geven om aan de verzoeken van onze gasten te voldoen. Het is dan ook fijn om te horen dat u eerder toegang ontvangen heeft tot uw kamer en 's avonds heeft genoten van de culinaire creaties bij Spencer's Restaurant.

Graag tot een volgend maal bij Kruisherenhotel Maastricht.

Beoordeeld op 12 mei 2024

Rustig gelegen, ontvangst zeer professioneel en parkeren lekker makkelijk. Kamers echt prima, zeer schoon en mooi afgewerkt. Ontbijt lekker en meer dan voldoende. Zeer vriendelijk en attente medewerkers, goede locatie voor weekend Maastricht!!

Datum van verblijf: mei 2024
Milan Smeets, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2024

Geachte Jacob,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling!

Ik ben blij om te horen dat u heeft genoten van uw tijd bij ons. Geweldig dat uw verblijf in alle opzichten aan uw verwachtingen heeft voldaan.

We hopen u wederom te mogen verwelkomen voor een volgend bezoek aan Maastricht!