Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
Expedia.com
US$ 225
Trip.com
US$ 215
PricelineUS$ 241
Hotels.comUS$ 225
eDreams
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.875)
Beoordelingen filteren
2.876 resultaten
Waardering van reizigers
1.798
726
253
76
23
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.798
726
253
76
23
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
35 - 40 van 2.876 beoordelingen
Beoordeeld op 18 maart 2023 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf gehad in dit mooie hotel. Bij binnenkomst is het al indrukwekkend. Ontvangst is erg goed en er wordt met alles met je meegedacht. Auto wordt voor je weggereden en weer gehaald wanneer je hem nodig hebt. Kamers zijn netjes en groot genoeg. Combinatie van modern, maar ook de authenticiteit van het klooster.

Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Reisde met familie
Bedank pmast
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ramon Denissen, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte Pmast,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat fijn om te lezen dat u een fantastisch verblijf heeft gehad bij Kruisherenhotel Maastricht. Evenals het feit dat u heeft genoten van de kamers, de authenticiteit en design van ons prachtige gebouw.

Graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection!

Met vriendelijke groet,

Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 maart 2023

Het Kruisherenhotel biedt niet wat je ervan verwacht. De "collega die u naar uw kamer brengt" kwam, ondanks zijn toezegging, nimmer terug met een antwoord op onze vraag over. de reservering. De geluiden op de hotelgang en van het verkeer op straat hadden vrijspel. Het grootste bezwaar richt zich tegen het bad. Dat is dermate diep en smal dat de gemiddelde hotelgast daar met moeite in kan stappen. En er evenzeer moeizaam weer uitkomt. Voeg daarbij een lege zeepdispenser, die vastgenageld zit aan de muur, en het ochtendhumeur komt onder behoorlijke druk te staan. Gelukkig is en blijft Maastricht en gezellige stad.

Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank JacquesN969
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ramon Denissen, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte JacquesN969,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat jammer om te vernemen dat uw verblijf niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan. De hotelkamers bij Kruisherenhotel Maastricht beschikken over een douche en een verlaagd bad of een douche-in-bad combinatie welke ook verlaagd is. Met de bouw van het hotel is dit gedaan zodat onze gasten gemakkelijker in een bad kunnen stappen.

Onze excuses betreft het ongemak van de dispenser. Deze had uiteraard vernieuwd moeten zijn - onze collega's van de receptie staan echter 24 uur per dag voor u klaar om dit direct te verhelpen. Eveneens is dit direct opgepakt met de afdeling housekeeping.

Met vriendelijke groet,

Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 maart 2023

Vanaf de vriendelijke ontvangst tot het hartelijk "tot ziens" niets dan complimenten.
Een tien met een griffel voor het hotel en zeker ook voor ons diner in Chateau Neercanne.
Een verblijf, dat nog lang in onze herinnering zal blijven.
We hebben genoten!

Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Ferry E
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ramon Denissen, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte Ferry E,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat een prachtige woorden om terug te mogen lezen. Uw complimenten zullen wij zeker delen met onze collega's evenals onze collega's van Chateau Neercanne.

Graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection!

Met vriendelijke groet,

Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 maart 2023

Afspraken worden niet nagekomen. Eerste telefonische reservering is misgelopen. Uiteindelijke reservering met een junior suite kon niet worden nagekomen. En zo heb ik o.a. nog steeds niet de afrekening ontvangen die ze mij per mail beloofd hebben.

Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Z3708ZEmail
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ramon Denissen, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte Z3708ZEmail,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat vervelend om te horen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Uiteraard is dit niet de bedoeling - waarvoor onze welgemeende excuses betreft het ongemak.
Onze collega's van de receptie zenden u graag de factuur per e-mail toe. Helaas kunnen wij geen gastnaam opzoeken via TripAdvisor - zouden wij u vriendelijk mogen vragen een e-mail te sturen met uw verzoek naar info@kruisherenhotel.nl - dan nemen wij uw verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 maart 2023

Mooie ambiance, zeer prettig vriendelijk personeel. Goede service en een lekker diner en bovendien in het centrum van Maastricht gelegen. Wij hadden een 4 gangen diner in deze mooie omgeving en hebben hier erg van genoten.

Datum van verblijf: maart 2023
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank akkerman2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ramon Denissen, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte Akkerman2023,

Hartelijk dank voor uw review!
Ontzettend fijn te vernemen dat u heeft genoten van de ambiance, vriendelijkheid van onze medewerkers en de culinaire aspecten van Kruisherenhotel Maastricht.

Graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection!

Met vriendelijke groet,

Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken