TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 11 september 2019

heel mooi gedaan hoe ze de kerk tot een modern hotel hebben omgetoverd. Het avondeten was goed verzorgd, mooie gerechten met goed qua smaak en presentatie. Het menu werd wel door vlees gedomineerd, maar op verzoek werd er een mooi alternatief dat niet op de kaart stond (griet) geserveerd. Wel vond ik de raam op de kamer klein (30 bij 45 cm) en het valet parkeren op eigen risiko van 35 euro is voor Maastricht een beetje over de top. Dat gaf mij geen goed gevoel

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 september 2019

Dit hotel heeft toch zeker wel een 'wow' effect. Ontvangst was uiterst vriendelijk. We waren aan de vroege kant en onze kamer was nog niet klaar. Maar bagage werd direct verzorgd en vonden we later op de kamer terug. Wij hadden een 'gratis' overnachting middels mijn Marriott Bonvoy punten. Ontbijt is hierbij niet inbegrepen. Het was even schrikken hoe mooi en ruim de hotelkamers wel niet zijn. Inrichting is erg praktisch en speels. We hebben een wijntje gedronken in de bar en genoten van het zicht op het gebouw. In de avond hadden wij een 6 gangen diner in de stad. Daardoor laat van tafel en laat bed in... En ja hoor; te laat wakker voor het ontbijt. Dit wordt geserveerd tot 10 uur en was voor ons aan de vroege kant. In de buurt van het hotel zijn er mogelijkheden voldoende voor een ontbijtje later in de ochtend. Bij een volgend bezoek aan Maastricht zullen wij zeker terug gaan naar dit hotel. En dan moeten wij ook eens even het diner en ontbijt proberen. Toch een goede reden om terug te komen?

Beoordeeld op 8 september 2019

Bij aankomst bubbel erg leuk vriendelijk personeel mooie kamer alleen douche in het bad hoge opstap ontbijt was super alles aanwezig verder mooie inrichting een min puntje de we na verblijf nog gemeente belasting moesten betalen had bij de boeking moeten staan.
Groet Gerard Geeraets

Datum van verblijf: september 2019
Floris_Kemper, General Manager van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Beste mevrouw Geeraets,

Hartelijk dank voor uw bezoek en voor deze review. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van de bubbels bij aankomst, het ontbijt en het leuke vriendelijke personeel.

Zoals ook aangegeven in de e-mail vermelden wij de verblijfsheffing altijd op de reserveringsbevestiging maar natuurlijk is het vervelend dat het voor u toch een verassing was achteraf, dat begrijp ik volkomen.

Hopelijk kijkt u verder positief terug op het verblijf en graag verwelkomen wij u nogmaals in de toekomst als onze gast.

Hartelijke groeten,

Floris Kemper
Directeur/Gastheer

Beoordeeld op 28 augustus 2019

Onze beoordeling is uitstekend en kunnen het iedereen aanraden.
Locatie in centrum, belevenis geweldig, zeer goede en schone luxe kamers en de welkom champagne was voortreffelijk
Wij komen zeker weer terug en dan langer !

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2019

Prachtig hotel, uitstekende service, prima ontbijt en diner in een prachtige setting, we hebben genoten van een paar mooie dagen in Maastricht, we komen nog een keer terug. Alleen de douche werkte niet helemaal volgens plan.

Datum van verblijf: augustus 2019