Hotel Mabi(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Hotel St.Martenslane(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Novotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Van der Valk Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Townhouse Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 102 per nacht.

Crowne Plaza Maastricht(Maastricht)
  • Restaurant
NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

Stayokay Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 145 per nacht.

28 mei 2018 beoordeeld

Vriendelijk, opgewekt, service gericht personeel! Je voelt je zeer welkom als gast. Zij doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Niet alle toiletartikelen waren aangevuld voor onze 2e nacht. Ook ontbrak 1 waslap. Water was ook niet aangevuld. Geen nieuwe koffiebekers en wegwerp bekers bij wastafel waren niet vervangen.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
EvyGulikers, Guest Relations Manager van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2018

Beste mevrouw Karin,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk ook voor uw opbouwende feedback. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u zich zo welkom heeft gevoeld. We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf en uw bezoek aan Maastricht. Onze excuses voor het ongemak dat u in de kamer heeft ervaren, wij zullen hier beter op letten in de toekomst. Aarzelt u niet om tijdens een volgend verblijf dit aan te geven, ons team staat 24/7 heel graag voor u klaar.
Graag tot een volgende keer!

28 mei 2018 beoordeeld

Mooi hotel en uiterst vriendelijk personeel.
Wij waren hier voor de tweede keer en komen zeker nog een keer terug.
Prachtig gelegen in het centrum en alles op loopafstand goed bereikbaar.
Heerlijk ontbijt.

Beste Marcel,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn om te lezen dat wij u al meerdere keren terug hebben mogen verwelkomen. Graag tot een volgende keer!

23 mei 2018 beoordeeld

Het kruisherenhotel is prima gelegen in hartje Maastricht. Suite die we hadden (403) was op zich prima, helaas maakte de airco meer lawaai dan dat er koelte vanaf kwam. Diner is in een erg mooie ambiance, voor het gevoel wat teveel couverts, hierdoor toch wat mindere kwaliteit als wat we hadden verwacht. Valletparking is prima. Ontbijt is op zich goed, echter toen we de tweede dag kwamen was er geen plek, of we in de hal maar even wilden wachten...Eenmaal aan tafel vroegen we of we een gepocheerd ei konden krijgen, na wederom 20 minuten wachten kwam de serveerster melden dat het niet ging lukken, de pocheermachine (?!?) was kapot...Wat we verder jammer vonden is dat er geen mooi buitenterras was. Personeel verder erg vriendelijk en correct.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
EvyGulikers, Guest Relations Manager van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste heer/ mevrouw Laurenz R,

Allereerst hartelijk dank voor uw feedback over uw recente bezoek aan ons hotel.
Wij vinden het erg jammer om te lezen dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Onze excuses voor dat er niet direct plaats voor u was bij het ontbijt en voor het ongemak dat u hiervan heeft ervaren. Op zaterdag- en zondagochtend kan het ontbijt op bepaalde momenten erg druk zijn wegens een beperkte capaciteit van ons restaurant.
Wij hopen dat u ons nog een tweede kans wil geven om uw verwachtingen alsnog te overtreffen tijdens een volgend verblijf. Wij zorgen dan heel graag voor een rustig tafeltje voor u in het restaurant, en natuurlijk voor een gepocheerd eitje bij het ontbijt. Aarzelt u tevens niet om ook een kijkje te nemen op het Pandhof, de rustieke binnenplaats van het kloostergebouw.

Nogmaals onze excuses en hopelijk tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet namens het Kruisherenteam,

21 mei 2018 beoordeeld

We werden goed onthaald, en de bediening was prima. Vriendelijk personeel. Onze kamer was in het bijgebouw. Niets mis met de kamer behalve het lawaai van de airco die ons, hoewel hij niet aanstond, toch wakker hield.

17 mei 2018 beoordeeld

Afgezien van de onplezierig zittend, gladde en niet ventilerende stoelen in het restaurant is de ambiance bijzonder, het eten smaakvol en mooi in balans. Daarbij heel prettige bediening,. Nou, daarna kan je alleen maar lekker slapen. Als de doucheslang nou ook nog vast zat, was alles toppie!

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Beste Wim en Yvonne,

Bedankt voor jullie beoordeling en opbouwende feedback over jullie diner in het Kruisheren Restaurant en jullie verblijf.
Graag tot een volgende keer!