piet m
Waalre, Nederland

Bezoek Maastricht ( doen we 1 à 2 keer per jaar - dus…

Beoordeling van Townhouse Design Hotel
4,0 van 5 bollen27 okt 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Gewoon oké - prijs / kwaliteit is goed- vorige keren bij n bezoek aan Maastricht top hotels geboekt- naar telkens waren we daar wel tevreden over echter…. Om 7 uurtjes te slapen voor die prijzen - was dit een geweldig alternatief- voor herhaling vatbaar
Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
1.6 km van Townhouse Design Hotel
Gratis parkeren
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 8 augustus 2022

Tja.... ik heb 265 euro afgerekend voor een kamer voor één nacht.... maar dit nooit meer. Enorm kleine kamer, gedateerd en ook niet goed schoongemaakt. "Koffie"spetters op de plinten, rotzooi op de vensterbank, half dode plant voor het raam en zelfs spinnenwebben aan de binnenkant van het raam. Badkamer is prima alleen erg primitief in het aanbieden van fatsoenlijke shampoo. Toch maar iets van gezegd bij de receptie. Alles werd driftig genoteerd, maar uiteindelijk geen actie. Ontbijt is prima en sfeer beneden bij de receptie is goed neergezet. Maar voor dit bedrag verwacht je als gast veel meer.

Kamertip: Ga niet naar dit hotel als er een groot evenement is in de stad, daardoor worden de kamers enorm duur
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 15 oktober 2021

Maastricht is echt een geweldige stad. Ik was er 4 dagen en dat was nog veel te kort. Zeker als je naast de mooie en levendige binnenstad ook het Natuurhistorisch Museum, Sint Servaasbasiliek, Bonnefantenmuseum en Fort Sint Pieter ook wilt zien. De locatie op de Sint Maartenslaan is prima, een paar minuten van de binnenstad en vlakbij het CS. Jammer dat het appartement om 15.00 uur niet gereed was, maar goed, dat was na een half uurtje opgelost en de koffer kan gewoon gratis weggezet worden in een eigen baggageopslag. Verder had ik een X-large appartement en een prima verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 21 augustus 2021

Zo te zien zijn de (ruime) appartementen recentelijk gemoderniseerd. Keurig netjes en schoon. Het centraal station is om de hoek. Voor het centrum even de Maas oversteken, dus op loopafstand. Er is een eigen parkeergarage, wel vrij krap maar voldoet. Prima ontbijt en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 11 juli 2021

Heerlijk ruim en schoon appartement, op loopafstand van het centrum, en op zeer korte afstand van het station, horeca supermarkt en winkels in directe omgeving prima ontbijt aan de overkant bij het hotel. Vriendelijke medewerkers, we komen zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 30 mei 2021 via mobiele applicatie

Het appartement is redelijk ruim en vrij basic ingericht. Probleem is het geluid als je aan de straatzijde slaapt. Het hostel aan de overkant trekt publiek dat luidruchtig is en de weg is een doorgaande weg voor auto’s en bussen die vanaf het station komen.
Daardoor hebben we slecht geslapen.
We misten in de kamer zaken als een kast voor het opbergen van kleding, een tafel met 4 i.p.v. 2 stoelen. ( het wordt immers verkocht als een appartement voor 4 personen). De kitchenette ontbreekt een aantal zaken die je zou verwachten , zeker als je door Corona bijv op de kamer wilt ontbijten. (Paar yoghurt bakjes, theedoek, ed). De badkamer is basic en er is geen douchemat. De amenities zijn erg basic.
Er zijn wat problemen met het onderhoud; schilderwerk van de kozijnen is niet afgemaakt, douche loopt over, klink van het raam liet los inclusief schroeven.
We hebben het erg leuk gehad in Maastricht maar de prijs/kwaliteit van de kamer en details im de uitvoering kunnen beter.

Kamertip: Parkeren kan in de eigen parkeergarage a ca €25,- per dag. TOT checkout. Parkeren aan in de parkeergarage is goedkoper als je langer blijft
Datum van verblijf: april 2021