BESPAAR US$ 24
eDreamsUS$ 80
TravelocityUS$ 79
getaroom.comUS$ 103
Beoordeeld op 26 augustus 2020

Top hotel. Kamer was simpel maar netjes. Locatie was perfect, vlakbij station en stad. Het gene wat echter echt top was, was de service. Bij aankomst een kop soep en een reep chocolade, de mogelijkheid tot het pakken van wat vlaai. Verder was ik mijn tandeborstel vergeten, bleken ze een tandenborstel service te hebben en heb ik een gratis tandenborstel met tandpasta gekregen. Simpele maar fijne welness erbij. Al met al een bijzonder goede prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 14 juli 2020 via mobiele applicatie

Leuk hotel, vriendelijk personeel en heerlijk bed na een lange dag. Ontbijt was gezien de huidige tijd perfect geregeld! De aankleding van zowel het hotel als de hotel kamer is echt fantastisch, zeker voor twee mensen die houden van schilderen en unieke decoratie stukken.

Datum van verblijf: juni 2020
LBG Hotels, Owner van Hotel St.Martenslane, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2020

Hallo Myrthe,

Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat het hotel bij je in de smaak gevallen is, wanneer zien wij je nogmaals bij ons terug?

Vriendelijke groet,

Milan - Guest Happiness Server

Beoordeeld op 10 november 2019

Een hotel wat zich profileert als hip en trendy en daar moet je van houden. Kamer is ruim maar niet echt schoon. Personeel absoluut vriendelijk maar prijs kwaliteit verhouding is hier wel zoek. Ontbijt van 17,- euro, is echt overprijsd. Laatste dag viel de stroom uit , kan gebeuren maar electronisch slot van de kamer valt dus ook uit... laconieke reactie aan de receptie; “ ja daar kunnen wij ook niets aan doen...”
totaal gezien net oké maar zeker te duur voor het gebodene. Ligging is wel prima , net buiten het centrum maar op loopafstand. Kortom, geen slecht verblijf maar ook niet een waar ik terugkeer.

Datum van verblijf: november 2019
Hotel-cmanager, Josine Vendrik, Hotel Manager van Hotel St.Martenslane, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2019

Beste 64Arthurc,
Bedankt voor deze beoordeling.

Het doet ons veel plezier dat u ons aanbeveelt als een bijzonder hotel met een gunstige ligging. Wat betreft de prijs van de kamer geven we u graag mee dat we (als alle hotels in Maastricht) met dynamische prijzen werken welke hoger kunnen uitvallen wanneer er evenementen in de stad zijn. Onze excuses voor de stroomuitval. De laconieke reactie aan de receptie valt te verklaren: we hebben sporadisch met een stroomuitval te maken. Desalniettemin zullen we hier een protocol voor opstellen, bedankt voor uw feedback!

Vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 14 oktober 2019

Ligging van het hotel is erg goed. Vlakbij het centrum bioscoop en trein en bus. Warm welkom met koffie thee en soep. Wij hadden grote kamers. Zijn idd groot. Wel lawaai van de straat en vuilnisman s morgens vroeg. Als je s avonds thuiskomt kun je nog een slaapmutsje nemen. Personeel erg vriendelijk. Het ontbijt is echt heerlijk en zeer uitgebreid.

Datum van verblijf: oktober 2019
Hotel-cmanager, Josine Vendrik, Hotel Manager van Hotel St.Martenslane, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2019

Beste gast,
fijn dat je even de tijd hebt genomen een review te plaatsen van Hotel St. Martenslane.

Het doet ons plezier dat we met onze gastvrije medewerkers, gunstige ligging, ruime kamers en het uitgebreide ontbijt aan een geslaagd vriendinnenweekendje Maastricht hebben bijgedragen. Jammer alleen, dat je wakker werd van de activiteit op straat. Onze excuses voor het ongemak. Voor een volgende keer is het wellicht handig om te weten dat de kamers aan de achterzijde rustiger zijn.

Hartelijke groet en graag tot ziens,

Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Genoten van ons verblijf, het personeel is supervriendelijk. Heel lekker ontbijt in een zeer knus ingerichte ruimte , je krijgt een thuis-gevoel in de huiselijk ingerichte living . Wij hadden een probleempje op de kamer en meteen kregen wij een andere kamer aangeboden. Hoe klant-vriendelijk is datWij bevelen dit hotel zeker aan❤️

Datum van verblijf: augustus 2019
Hotel-cmanager, Josine Vendrik, Hotel Manager van Hotel St.Martenslane, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Beste Nancyd2606,

Hartelijk dank voor de prima score en de aanbeveling :-)! Het doet ons veel plezier dat je genoten hebt van een geweldig verblijf bij ons en dat je onze inrichting, ons lekkere ontbijt en vooral de service van ons team kon waarderen! We ontvangen je graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Maastricht.

Hartelijke groet,