12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, leuk personeel en goede service .
Ontbijt was lekker en de kamer zag er netjes uit.
Met 2 kleine kinderen 2 nachten in hotel doorgebracht.
Fijn dat de auto bij het hotel kon worden geparkeerd. Afstand tot het centrum én de trein zijn voortreffelijk!
Details zijn net even anders dan standaard hotels.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
JosineVendrik, Manager van Hotel St.Martenslane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2017

Beste gbrinks,

Bedankt voor het verblijf bij St. Martenslane! Fijn om te horen dat jullie een mooie tijd hebben gehad. Wij kijken ernaar uit om jullie weer te zien, tot dan!

Hotel Manager

23 juli 2017 beoordeeld

Wat een leuk hotel! Al bij het inchecken bij Townhouse, aan de overkant van de straat, krijg je meteen het gevoel dat men het leuk vind dat je er bent. Hele vriendelijke ontvangst en natuurlijk het inmiddels bekende soepje dat je aangeboden wordt. Dan naar de overkant waar de kamers zijn. Het hele gebouw heeft een hele leuke industriële uitstraling, waar tot in detail over is nagedacht, Een hele ruime kamer met heerlijke bedden, mooie badkamer, eigenlijk alles klopte.
's Avonds was er nog de mogelijkheid om bij Townhouse even een slaapmutsje te halen, ook heel lekker.
Daarnaast light het hotel vlakbij het trein- en busstation, dus je kan ook nog alle kanten op. Maar waarom zou je dat doen als het hotel in Wyck ligt, de leukste wijk van Maastricht. Voor een goed restaurant hoef je niet ver te lopen, die zijn er volop en vlakbij.
Voor ons is dit zeker een aanrader voor een volgende reis naar Maastricht.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
JosineVendrik, Manager van Hotel St.Martenslane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2017

Beste Koos,

Wow bedankt voor jouw mooie woorden. Ik zal jouw enthousiasme delen met mijn collega's. Goed om te horen dat jullie een bijzonder en mooi verblijf hebben gehad Ik zou zeggen: tot de volgende keer.

Hotel Manager

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi ingericht hotel met net en vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim en voor zien van t.v. En WiFi. Op de badkamer zijn handdoeken, shampoo en een föhn aanwezig. Het douchen in bad is niet ideaal, en voor wat oudere mensen zou dit zeker een probleem kunnen zijn I.v.m. de hoge instap. Ontbijt is in buffet vorm en ook hier zorgt het personeel dat het je er aan niets ontbreekt. Kortom "Gewoon Goed".

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
JosineVendrik, General Manager van Hotel St.Martenslane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2017

Beste Rgjw1,

Nogmaals bedankt voor jouw verblijf bij St. Martenslane. Goed om te horen dat u een fijne tijd heeft gehad in ons hotel. Wij willen inderdaad dat het aan niks ontbreekt bij onze gasten. Voor oudere gasten adviseren wij het Townhouse hotel. Deze hoort net als dit hotel bij de La bergère group. Hopelijk tot de volgende keer!

Hotel manager

14 mei 2017 beoordeeld

Tip: vraag om een kamer aan de achterzijde. Het hotel heeft geen airco, dus slapen met raam open is noodzakelijk. Aan de voorzijde veel last van straatgeluicen, aan de achterzijde heerlijk rustig. Omtvangst en ontbijt in hotel aan de overkant. Bijzindere details. Grote kamers, prima badkamer, ook gelegenheid om koffie of thee te zetten of iets op te warmen.

Kamertip: Achterzijde ivm straatlawaai
  • Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
JosineVendrik, General Manager van Hotel St.Martenslane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2017

Beste Toos,
dank voor de mooie review! Wij vinden het altijd erg belangrijk om de wensen van de gast zo goed mogelijk te verwerken, dan is het ook fijn als dat gewaardeerd wordt!
We zien u in de toekomst graag nog eens terug.
Gastvrije groet,
Josine Vendrik - Hotel Manger

21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Townhouse was volgeboekt, toen gekozen voor dit hotel. Gelegen pal tegenover Townhouse is het perfect vergelijkbaar. Inchecken doe je ook bij Townhouse, ze hebben geen eigen receptie. De kamer was zeer ruim; konden zeker zes personen verblijven. Keurig onderhouden en schoongemaakt, van alle moderne gemakken voorzien. Zelfs een radio op de badkamer. Prijs/kwaliteit is uitstekend.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
JosineVendrik, General Manager van Hotel St.Martenslane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2017

Beste Vianney,

dank voor deze super mooie review! Altijd fijn als onze gastvrijheid, sfeer en faciliteiten gewaardeerd worden! We zien jullie graag nog eens terug!
Gastvrije groet,