Café In Den Ouden Vogelstruys
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

Manieren om Café In Den Ouden Vogelstruys te ontdekken
vanaf US$ 34,67
Meer info
Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit is een van mijn favoriete zaken! Ik kom hier vaker en altijd met plezier. Heerlijk getapt glas bier en echte Limburgse gezelligheid. Wat wil men nog meer?

Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten. Vispotje was mooi van smaak, niet te overheersend gekruid. Leuke uitleg van de bediening gekregen over de naam van het restaurant. Pasta en burgers vielen ook goed in de smaak. Aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Weer eens terug in Maastricht en op het terras genoten van een lekkere lunch met bijbehorende drankjes. Bediening klantvriendelijk en prijs/kwaliteit OK.
Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 13 juli 2020 via mobiele applicatie

In 2 uren tijd 1 drankje gedronken. Personeel had geen oog voor onze tafel. We werden genegeerd nadat wij meerdere malen onze hand op staken.

Beoordeeld op 13 juli 2020 via mobiele applicatie

Corona maatregelen werden gevolgd. Jammer dat we na 45 minuten wachten op 1 eten een verkeerd gerecht gekregen hebben. Na nog eens 10 minuten wachten toch het juiste verkregen en na nog eens 10 minuten kwam ook het brood dat bij het slaatje (dat al 3/4 op was) aan.