“Ideale plek voor de vrimibo tot laat op de avond”

Café In Den Ouden Vogelstruys
Geclassificeerd als nr. 1 van 16 Nachtleven in Maastricht
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een weekend Maastricht met vrienden vrijdagmiddag hier op het terras beland.

Leuk uitzicht op t Vrijthof en de kerk, en vooral een goed café om lekker het weekend te beginnen! Goede kaart met voldoende borrelhapjes om zo tot in de late uurtjes plezierig te zitten!

Personeel ietwat overbezet, maar vriendelijk en snel na bestelling.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd gezellig en altijd lekker!
Vanmiddag op het terras genoten van een heerlijke lunch, het boerenbrood is echt lekker en de carpaccio top.
Hele gezellige bediening, echt de complimenten!

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je Maastricht ontdekken, ga dan hier naar toe. Elke keer als we Maastricht aan doen is het altijd goed hier. Zeer goede en vriendelijke service, lekkere hapjes en vooral een plekje om te ontspannen. Persoonlijk kijk ik al weer uit naar mijn volgend bezoek.

30 april 2018 beoordeeld

goed om telkens weer hier te komen, gezellig druk en vriendelijk personeel met lekkere dingen om bij een biertje te eten. Gelukkig wederom niets veranderd.

Bekijk meer beoordelingen
25 april 2018 beoordeeld

Als u in Maastricht bent altijd even naar In Den Ouden Vogelstruys. Altijd goed en gezellig. Goed eten en drinken. Professionele bediening die weten hoe het hoort en moet! Over 2 maanden zijn we er weer!

Reizigers die Café In Den Ouden Vogelstruys bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Café In Den Ouden Vogelstruys geweest? Deel je ervaringen!