Hoogtepunten uit beoordelingen
Prachtig zicht

Zeker de beklimming waard. Er stond ook in elke richting een goede uitleg bij van wat je ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
moniquej748
Lommel, België
via mobiele applicatie
Fotograferen van toren, klokkenstoel en zolders

Ik ben in de gelegenheidheid geweest de delen van de kerk te bezoeken die niet direct toegankelijk ... meer lezen

Beoordeeld op 13 mei 2019
Chrys S
Lees alle 211 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Maastricht
vanaf US$ 251,08
Meer info
Hardlooptour
8 beoordelingen
vanaf US$ 17,20
Meer info
Beoordeeld op 14 september 2018

Dit is een mooie, lichte en sfeervolle kerk met moderne stoelen, maar het heeft ook wel oude elementen. Ik vond het wel een mooie kerk.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 10 september 2018

Rood geschilderde toren van de sint janskerk valt ernorm op. Helaas niet kunnen achterhalen waarom deze in die kleur is geschilderd.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Het was een hele klim maar het was zo de moeite waard. Toen we beneden kwamen was er een lekkere verfrissing.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018

Het interieur van de kerk is niet spectaculair maar wel goed onderhouden.
Het is een goed idee om de toren te beklimmen (2,50 Euro). Informeer jezelf vooraf naar dagen en tijden. De klim is niet eenvoudig, maar halverwege de gladde stenen oude wenteltrap is een (rust)vertrek met daarin wisselende (verkoop)exposities.
Boven heb je op de rondgang naar alle kanten een veilig en prachtig uitzicht over de stad. Bordjes geven duidelijke informatie over bijzondere gebouwen die je van boven ziet.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018

Wanner je de mogelijkheid heb om deze te beklimmen, doe dat dan. De laatste keer was deze gesloten. Prachtig uitzicht over de stad en een klein bedrag wat je dient te betalen voor mega veel trappen

Datum van activiteit: juli 2018