Beoordeeld op 13 februari 2019

We werden gastvrij ontvangen, zonder wachttijd bij receptie of wat dan ook begeleid naar de kamer. Na een korte vriendelijke uitleg waar wat te vinden, werden we met rust gelaten in een mooie, van alle gemakken voorziene maisonette.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 9 februari 2019 via mobiele applicatie

Super vriendelijk ontvangen door de receptioniste die ons ook verschillende tips heeft gegeven over leuke plekjes in Maastricht. Daarna heeft zij ons naar ‘ons’ appartement gebracht. Kregen een upgrade naar de 5-persoons maissonette. Wauw! Wat een luxe en ruimte! Mooie en complete keuken, ruime en mooie zithoek en de slaap- en badkamer zijn ook dik in orde. De ligging is ook prima. Hotel is zeker een aanrader als je naar Maastricht gaat! Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 28 januari 2019

ontvangst door een onverzorgde student smotsige kamer wel een top locatie op de site straalt het verblijf veel meer luxe uit dan het in werkelijk heeft gangen lijken meer op een cellencomplex dan op een hotel

Kamertip: locatie is super
Beoordeeld op 10 januari 2019 via mobiele applicatie

We werden ontvangen door een attente en enthousiaste gastvrouw, zij begeleide ons naar onze kamer.
Een echte verrassing was de kamerupgrade en 'verjaardagsversiering'. Een topverblijf!
Wij komen graag terug.

Beoordeeld op 9 januari 2019

Persoonlijke en zeer vriendelijke ontvangst, meteen een upgrade naar 5 persoons maisonette( voor 2 personen). Mooi appartement midden in het centrum, van alle luxe voorzien. De bedden slapen heerlijk. Absoluut aanrader.