“De lekkerste tapas”
Beoordeling van Café Madrid

Café Madrid
Geclassificeerd als nr. 79 van 514 Restaurants in Maastricht
4 weken geleden beoordeeld

Een Nederlandse kok die de heerlijkste tapas maakt! Die vind je hier, bij café Madrid!
We hebben gesmuld van Pimientos de Padron en Pulpo a la Gallega. Volgens mijn tafeldame de allerzachtste inktvis die ze sinds tijden had gegeten!
Volgende keer komen we de andere heerlijkheden proeven!
Mede door de mooie inrichting en de vrolijke bediening een dikke 5!

Datum van bezoek: september 2019

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongedwongen tapas eten. Steeds weer een zaligheid om hier na een namiddagje shoppen binnen te vallen. Best wel reserveren! Op de foto: plato de fiambres y quesos.

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Spaans eten in een gezellig drukke ambiance. Alle gerechten waren lekker, voor mij stak de Pulpa (octopus) er echter met kop en schouders bovenuit.
Ik herken mij wel in andere beoordelingen over te weinig personeel. Beide serveersters liepen zich het vuur uit de sloffen, maar konden het niet altijd helemaal bijbenen. Daardoor zit je wat langer, maar dat is eigenlijk toch waar het bij tapas eten om draait, lekker lang tafelen?

1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Service was goed, bereiding van de gerechten waren ook goed, grotendeels waren de gerechten niet tot nauwelijks hoog op smaak (zout n.a.w). Zonde want dat had eigenlijk niet gehoeven!

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas . De octopus a la plancha is subliem . Vriendelijke bediening . Gezellige bar om te vertoeven.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Café Madrid bekeken, bekeken ook

In Café Madrid geweest? Deel je ervaringen!