“Wat genieten van biertjes en hapjes”
Beoordeling van Cafe Falstaff

Cafe Falstaff
Geclassificeerd als nr. 94 van 456 Restaurants in Maastricht
Keukens: Internationaal
28 september 2020 beoordeeld

Daar kan je echt genieten! leuk personeel die een zeer vlotte bediening klaar speelt. Goeie keuze van allerlei bier, zowel van de tap als uit de fles. Genoeg keuze in hapjes die het drankje kunnen vergezellen. We komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: september 2020

10 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lokatie voor een drankje tijdens het winkelen . Ruime keuze bieren van de tap, ook mijn favoriete ( Witte Trappist) vriendelijke bediening .

Datum van bezoek: augustus 2020
24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke burgers en lekker bier! Echt een supergezellig terrasje met hee leuke vlotte bediening! In de schaduw was t fris.. en we mochten zo in t zonnetje verhuizen ondanks de drukte! Echt top! Heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: juli 2020
18 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier om iets te drinken. Zeer vriendelijke bediening en ze denken met je mee om een speciaal biertje uit te kiezen. Het was december maar we konden prima buiten onder de heaters zitten.

Datum van bezoek: december 2019
17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Inmiddels voor de tweede keer geweest. Vriendelijke bediening, heerlijk eten, leuke prijs. De maandkaart is een echte aanrader!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Cafe Falstaff bekeken, bekeken ook

In Cafe Falstaff geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.