“Gezellige sfeer en goed eten”
Beoordeling van De Tramhalte Maastricht

De Tramhalte Maastricht
Geclassificeerd als nr. 163 van 512 Restaurants in Maastricht
Keukens: Europees
Beschrijving: Een vriendelijk geprijsd menu-, wijn- en bierkaart icm een gepassioneerde en enthousiaste bediening, maakt De Tramhalte een ideale Bourgondische stop.
1 november 2018 beoordeeld

Gelukkig hadden ze nog een tafeltje voor twee personen vrij op een zaterdagavond!!! Als voorgerecht een overheerlijke steak tartare en het hoofdgerecht was zuurvlees met frites. Het zuurvlees waren net iets te grote stukken. De wijn had een mooi body! Prettige bediening.

Datum van bezoek: oktober 2018

20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk plekje in de zomeravond. Het was er behoorlijk druk voor een woensdag avond. Vooraf nam ik de Carpaccio; een beetje eenvoudig van opmaak. Maar zeker goed voor een eetcafé. Als hoofdgerecht nam ik het zuurvlees. Leuk opgediend in een ouderwets keteltje. De bij geserveerde frieten waren heerlijk.
De bediening was zeer vriendelijk en deed hun best gezien de drukte. De wachttijd op de gerechten was wel iets te lang.
Een mooie zaak om door de week een hapje te doen als het niet uitkomt om thuis te koken.

Datum van bezoek: september 2018
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, lekker op het terras gezeten en prima gegeten. Een beknopte maar prima kaart en lekkere wijn. Ideaal om met vrienden te eten en te borrelen.

Datum van bezoek: augustus 2018
4 augustus 2018 beoordeeld

De Tramhalte is op loopafstand van mijn vakantieadres. Dus de laatste avond zijn we daar lekker neergeploft en hebben ons laten verwennen. Vlotte persoonlijke bediening. Alles was bespreekbaar. De terrasstoelen waren niet echt comfortabel, maar alla. Het ging ermee door. Het eten maakte alles goed.

Datum van bezoek: juli 2018
1 juni 2018 beoordeeld

Het was alweer geruime tijd geleden, dat ik bij de Tramhalte genoot van een etentje. De wisseling van uitbater en renovatie van de zaak hebben de uitstraling van het in- en exterieur een boost gegeven. De alertheid en vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van de gerechten hebben mij in positieve zin verrast. De menukaart biedt voor ieder wat wils tegen vriendelijke prijzen. Deze keer regelde ik een etentje voor oud-collega's en dan ben je extra kritisch, maar alle tafelgenoten waren zeer positief. De enige dissonant is het soms rumoerige verkeer (we zaten op het terras), maar daar kan de "Tramhalte" weinig aan doen, bovendien maakte de zon veel goed.....

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die De Tramhalte Maastricht bekeken, bekeken ook

In De Tramhalte Maastricht geweest? Deel je ervaringen!