“Ongedwongen sfeer, goede kwaliteit”
Beoordeling van Tramhalte

Tramhalte
Geclassificeerd als nr. 151 van 472 Restaurants in Maastricht
Keukens: Europees
1 juni 2018 beoordeeld

Het was alweer geruime tijd geleden, dat ik bij de Tramhalte genoot van een etentje. De wisseling van uitbater en renovatie van de zaak hebben de uitstraling van het in- en exterieur een boost gegeven. De alertheid en vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van de gerechten hebben mij in positieve zin verrast. De menukaart biedt voor ieder wat wils tegen vriendelijke prijzen. Deze keer regelde ik een etentje voor oud-collega's en dan ben je extra kritisch, maar alle tafelgenoten waren zeer positief. De enige dissonant is het soms rumoerige verkeer (we zaten op het terras), maar daar kan de "Tramhalte" weinig aan doen, bovendien maakte de zon veel goed.....

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten in een ongedwongen sfeer. Bij goed weer heerlijk terras. Lekkere lunchgerechten en diner of gewoon een lekker biertje op kop koffie of thee. Ook de paasbrunch was weer super geregeld. We komen hier graag. Zeer vriendelijk personeel. Aanrader.

11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Makkelijk parkeren. Goede gerechten. Eerlijke prijzen. Gezellig interieur. Open keuken. Maar het beste was de bediening, daar werd het verschil gemaakt. Aandacht voor de klant.
Mochten eerst wijntjes proeven vooraleer te kiezen waardoor we meteen onze favoriet beet hadden. Wij komen terug!

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak hier langs gekomen en vandaag toch eens gestopt.
Leuke sfeer en gelukkig een tafel vrij. Menu is net effe anders dan de standaard brasserie.
Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening en goed wijntje bij het zuurvlees. Wij komen nog eens terug!

23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na bezoek aan kazematten kwamen we hier terecht. We hebben er lekker geluncht. Prima menukaart. De bediening is ook erg vriendelijk en er werd leuke muziek afgespeeld.

Reizigers die Tramhalte bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg
Maastricht, Limburg

In Tramhalte geweest? Deel je ervaringen!