Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk klein museum

Dit is een leuk klein museum. We hebben hier een tentoonstelling gezien van haute culture kleding ... meer lezen

Beoordeeld op 14 april 2019
Bram K
Noord-Holland, Nederland
Mooi van opzet dit museum

Beoordeeld op 21 november 2018
Wielman
Halsteren, Nederland
Lees alle 180 beoordelingen

vertaald door Google
Populaire tours & activiteiten in en om Maastricht
Beoordeeld op 1 april 2019 via mobiele applicatie

Bij ons vorige bezoek aan Maastricht hier ook geweest maar de tentoonstellingen wisselen constant. Nu een tentoonstelling over haute couture. Ik vond het erg mooi maar mijn man heeft er niets mee en vond het daarom ook niets. Ach smaken verschillen.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 16 februari 2019 via mobiele applicatie

Weer eens terug in dit museum en werkelijk genoten van de unieke overzichtsexpositie van de Limburgse fotograaf Guy Van Grinsven. Een mooi overzicht van zijn 40-jarige carriėre genaamd “Over Leven”.
Absoluut de moeite waard geweest om de prachtige foto’s te bewonderen.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 31 december 2018

Al vaak langsgelopen, dus nu toch maar eens naar binnen.
De moderne toegepaste materialen ogen spectaculair
maar zijn in combinatie met het oude een beetje over de top.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 21 november 2018

Verrassende foto reportages van gewone en ongewone zaken! Leuk om mee te nemen en even binnen te lopen. Verder een heerlijk kopje koffie met schuimtaart... is aan te bevelen!

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 18 november 2018 via mobiele applicatie

Wat een prachtig gebouw is dit toch. Modern en oud in elkaar gevlochten. De kunst mooi verspreid in het pand. Nooit te druk. Een heerlijk rustig museum cafe met allerlei lekkernijen. Museumjaarkaart geldig. Top.

Datum van activiteit: november 2018