Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk klein museum

Dit is een leuk klein museum. We hebben hier een tentoonstelling gezien van haute culture kleding ... meer lezen

Beoordeeld op 14 april 2019
Bram K
Noord-Holland, Nederland
Mooi van opzet dit museum

Verrassende foto reportages van gewone en ongewone zaken! Leuk om mee te nemen en even binnen te ... meer lezen

Beoordeeld op 21 november 2018
Wielman
Halsteren, Nederland
Lees alle 180 beoordelingen

vertaald door Google
Populaire tours & activiteiten in en om Maastricht
Beoordeeld op 19 oktober 2018

Klein museum, op dit moment een foto tentoonstelling over "9-11". Indrukwekkend. Ook zijn andere foto's zijn een lust voor het creatieve oog.
Guy van Grinsven.
Jammer van de zeer summiere informatie, ook aangaande andere tentoonstellingen.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 29 september 2018 via mobiele applicatie

Het museum is klein, maar sfeervol. Er was een mooie tentoonstelling van Guy van Grinsven. Fotos werden mooi weergegeven in sfeervolle kamers. Restaurant bij de ingang was druk en een storend element,jammer. Er was geen catalogus behalve bij inschrijving voor en te dure prijs

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 29 juni 2018

Graag wilde ik de expositie van Ted Noten bezoeken. Bij de expositie was geen andere uitleg dan in een boekje. Die boekjes waren dus echt nodig, maar waren helaas alleen in het Engels voorradig.
Voordat de Nederlandse boekjes op raakten hadden de medewerksters van het museum nog een kopie gemaakt. In totaal waren 2 kopieën gemaakt. Dat was wel heeeel weinig. Bovendien waren die allebei al uitgegeven aan andere bezoekers.
Het bezoek aan de expositie werd voor mij een teleurstelling.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 4 mei 2018

Museum aan het Vrijthof bezoek ik vrijwel altijd als ik in Maastricht ben, zeker als er een nieuwe expositie is. Ze hebben doorlopend een vaste expositie.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 8 april 2018 via mobiele applicatie

Aardig ontvangen door de gastvrouwen met veel uitleg. Tentoonstelling van Ted Noten was bijzonder, niet aan iedereen besteed maar wel erg mooi. Sommige dingen waren lastig in de context te plaatsen zonder gids maar daar hebben wij zelf voor gekozen. Museum shop was leuk geweest. Mooi gebouw.

Datum van activiteit: april 2018