“Prachtige locatie en gastvrij!”
Beoordeling van Chalet Bergrust

Chalet Bergrust
Geclassificeerd als nr. 150 van 471 Restaurants in Maastricht
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie locatie en een ideaal startpunt voor een prachtige wandeling rond de sint pieter en enci groeve! Aanrader! Overheerlijke vlaai! Mooie bierenkaart en lunchkaart! Aardig personeel!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een restaurant waar je heen gaat voor het uitzicht, dat is prachtig! Het eten is matig. Ik geloof niet dat er veel zelf wordt klaargemaakt in de keuken. Het meeste wordt ingekocht in een of andere horeca winkel. Sausjes vonden wij ook echt niet lekker. En dan is het best duur. Bediening is super vriendelijk.
Wij zagen ook geen enkele vegetarische optie op de menukaart.

23 mei 2018 beoordeeld

Mooi uitzicht over de stad Maastricht dat kun je doen onder het genot van een kopje koffie of een drankje.
De lunch is goed klaar gemaakt, smaakt voortreffelijk en is ruim voldoende.
Personeel is vriendelijk.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen vrij laat aan maar werden geweldig prettig bediend...asperges uiteraard en die waren super...pinot gris erbij...het fantastische uitzicht over de stad Maastricht...ons jaarlijkse uitje in deze prachtige omgeving was weer geslaagd!

21 maart 2018 beoordeeld

Genieten van het mooie uitzicht over Maastricht. Het menu Break van de Week is altijd lekker. Heel gastvrij en lieve bediening. Heerlijk om na een wandeling daar te zitten.

Reizigers die Chalet Bergrust bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Chalet Bergrust geweest? Deel je ervaringen!