“Terrasje”

Brasserie Bonhomme Maastricht
Geclassificeerd als nr. 377 van 514 Restaurants in Maastricht
Keukens: Nederlands
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang wachten, onvriendelijk personeel, geen ijs in je frisdrank waar ze wel € 2,60 voor vragen, kortom een ballentent

Datum van bezoek: september 2019

24 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben ongeveer een halfuur moeten wachten op twee drankjes terwijl het terras nog niet halfvol zat en er toch wel wat personeel rond liep.

Datum van bezoek: juni 2019
16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste paar keer dat we hier kwamen was het goed en lekker de laatste maal totaal Niet Veel keuze en Niet zo lekker , trage bedieng en als Je Er werkt moet Je wel Alles weten qua vriendelijkheid kan het nog beter

Datum van bezoek: mei 2019
24 april 2019 beoordeeld

Als het mooi weer is en je kunt lekker buiten zitten, dan kun je wel door de onvriendelijkheid van het personeel heen kijken en een lekker kopje koffie drinken, maar ga niet echt uit eten daar, want het personeel weet de sfeer door een overmaat aan chagrijn grondig te verzieken.

Datum van bezoek: april 2019
13 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie in maastricht met prachtig uitzicht over de maas.
Mijn vriendin en ik hebben genoten van het Maastrichts zuurvlees en een broodje Beenham. Vriendelijke en gastvrije bediening.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Brasserie Bonhomme Maastricht bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Brasserie Bonhomme Maastricht geweest? Deel je ervaringen!