“Goed eten, scherpe bediening en lekker terras”

Speciaalbieren Eetcafe de Zwaan
Reserveren met
Speciaalbieren Eetcafe de Zwaan is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 17 van 467 Restaurants in Maastricht
Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: speciaCafe de Zwaan is al sinds 1901 een begrip op de Markt van Maastricht. Een levendig cafe met een uitstekende regionale keuken. Tevens een mooie Etage voor prive diners met groepen. Geniet in de zomer van een drankje en maaltijd op ons sfeervolle en ruime terras. Regelmatig is er live muziek en gaan we tot laat door. Speciale eyecatcher is onze walk-in fridge met meer dan 200 speciaalbieren. Loop er zelf in en kies een bijzonder biertje uit of laat je adviseren door onze biersommeliers. Wij hebben goede contacten met bijzondere brouwers waardoor we altijd limited editions en andere hele speciale bieren hebben. Onze keukenstaf kookt ook een gedeelte van onze gerechten met albier, onze zogenaamde 'biercuisine'. Lekkere en originele gerechten met een speciaalbiertintje. Alles uiteraard iedere dag vers gemaakt. Tot snel bij De Zwaan
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens n weekend Maastricht hier gegeten. Vooraf gereserveerd, maar met t warme weer uiteindelijk op het terras gegeten.

Korte, maar goede kaart! Lekkere maaltijdsalade gegeten.

Personeel is vriendelijk en scherp. Zoals het hoort, maar zeker niet altijd zoals het is!

Ga je naar Maastricht en wil je lekker eten in een informele setting? De Zwaan!

5 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk gezeten en gegeten op het terras van dit cafeetje aan de Markt. Het personeel erg leuk met ons, maar ook met elkaar. En dat merk je in de communicatie tussen de leden. Wat resulteert in perfecte service en kennis.

Als je een speciaal biertje wilt proberen, vraag de bediening naar de keuzes en ze helpen je vinden wat je zoekt!

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en goede service. Het was echt een mooie afsluiter van een dag Maastricht! Aanrader!

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie op de markt. Naast het stadhuis. Sfeervolle inrichting, onder en boven. Zeer vriendelijke en uitermate snelle bediening. Lekker eten en drinken.

13 april 2018 beoordeeld

We hebben genoten van de gastvrijheid en van het lekkere eten en drinken.
Het was er gezellig druk en ondanks dat (of misschien wel dankzij) was de bediening heel vriendelijk en behulpzaam.
Voor een eetcafé was de de keuze meer dan voldoende.

Reizigers die Speciaalbieren Eetcafe de Zwaan bekeken, bekeken ook

In Speciaalbieren Eetcafe de Zwaan geweest? Deel je ervaringen!