“Het ziet er goed uit”
Beoordeling van Luna Rossa Gelateria

Luna Rossa Gelateria
Geclassificeerd als nr. 14 van 20 Dessert in Maastricht
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd weer een must om hier een ijsje te eten. Het ziet er altijd goed uit, de displays met al het ijs. Zeer Italiaans gepresenteerd
A must ser

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine bolletjes ijs voor heel veel geld! Wachtrij tot buiten op straat!
Hier komen wij niet meer terug!

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed ijs maar schandalig duur, 2 euro per bolletje en ook nog eens mini bolletjes. Bijna zoeken in het bakje naar het ijs.
Ik haak af bij deze salon

8 mei 2018 beoordeeld

Naar mijn mening een van de beste ijssalons van Maastricht en omstreken, wat een keuze en lekker, wel aan de prijs maar kwaliteit heeft zijn prijs, een echte topper

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee man personeel aanwezig altijd maar eentje schept het ijs. Dit is niet de eerste keer. Hier moeten ze iets aan doen.

Reizigers die Luna Rossa Gelateria bekeken, bekeken ook

In Luna Rossa Gelateria geweest? Deel je ervaringen!