“Lekker borrelen en kleine gerechten”
Beoordeling van il bacaro

il bacaro
Geclassificeerd als nr. 35 van 514 Restaurants in Maastricht
Keukens: Italiaans, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele fijne avond op het terras. Vriendelijk personeel, vlot bedienen. De wijnen zijn lekker wel aan prijs, wel in verhouding tot de smaak. De gerechten zijn er erg lekker. Gegrilde groenten, inktvisringen, brood, olijven, enzovoort. Goed afgestemde hoeveelheden.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

Wij zaten hier op een vrijdagavond op het terras. Mijn vriendin vertelde dat ze bepaalde voedselallergieën had en of hier rekening mee kon gehouden worden. En of ze dat gedaan hebben! Wij namen een menuutje en alles werd vervangen of apart gehouden (ik heb geen allergie). Zowel de koude als de warme tapas waren echt lekker en misschien wat veel voor 2. :-) Ik zou een menuutje als je met 3 of meer bent, anders wordt het een uitdaging :-D

De bediening was echt top en dat hebben we ook gezegd. Altijd met een lach, altijd een babbel en er wordt regelmatig gecheckt of alles nog in orde is. Wij hebben alvast een nieuw stekje gevonden in Maastricht. Zeker een aanrader!

19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag voor het eerst hier tapas gegeten
Een grote keuze, de uitgekozen Antipasta Il Bacaro (Assortiment van koude vis, vlees en vegetarische gerechten) waren erg nat, lagen dicht bij elkaar.
De lam en Schaaps spiesjes hadden nauwelijks smaak, dit geld ook voor de gegrilde kippendijen.
De tapas gerechten, smaak presentatie vonden wij tegen vallen, we vragen ons af of dit ook met de drukte te maken had

Zeer vriendelijke bediening met alle uitleg ook over de wijn die prima was

17 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten en wat een vriendelijke personeel. We gaan zeker nog een keer terug!

We hadden een jarige die avond en we kregen een taartje met sterretjes en iedereen begon mee te zingen. Geweldig!!!

Datum van bezoek: juli 2019
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras, vlotte bediening. Een ruime keuze aan hapjes die de hele dag door besteld kunnen worden. Dus om een hongertje te stillen en een dorstje te lessen kanje hier zeker geen kwaad mee doen. Nog geen ervaring met de bereide gerechten.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die il bacaro bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In il bacaro geweest? Deel je ervaringen!