“heerlijk”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten. Hele lieve bediening en heerlijke pizza’s! Zeker een aanrader voor met de hele familie!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele erge gezellige avond gehad in een hele gezellige sfeer in één van de leukste straatjes van Maastricht. Het eten was vers en heerlijk. Wij hebben hier genoten en we komen zeker terug! Aanrader.

5 weken geleden beoordeeld

Beste pizza die ik in tijden op heb, super gezellige sfeer, hele aardige mensen en een hele goede locatie!

7 september 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij Pizzeria Tivoli. Gezellig druk en fijne sfeer. Bediening is super vriendelijk, en ontzettend lekkere pasta gegeten. Qua ligging super! Centrum van Maastricht. Prijs kwaliteit zeer goed! Zeker een aanrader!

7 september 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten hier! Het ziet er gezellig uit en je krijgt een goede portie die je naar huis kunt meenemen. Een aanrader!

Reizigers die Pizzeria Tivoli bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Pizzeria Tivoli geweest? Deel je ervaringen!