Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Ons viel de kamer qua sfeer enorm tegen. Prijs/ kwaliteit verhouding niet in verhouding.
Onze kamer zat naast de ingang waardoor wij steeds de deur hoorden klappen.

Ontbijt was fantastisch, maar wij misten een stukje persoonlijke sfeer en warmte.

Lokatie is echt erg goed, je zit overal dichtbij

Voor ons geen tweede keer. Wij zoeken de volgende keer iets knussers.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 29 juli 2020 via mobiele applicatie

Het is een mooi hotel met goed ingerichte kamers! De kamers zijn van alle gemakken voorzien en met erg ruime badkamers.

Hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt en de parking. Parkeren bij het hotel kost een extra €22,50 per nacht wat een schappelijke prijs is voor zo in het centrum. Zelf hebben wij geparkeerd bij een park en walk spot net buiten het centrum hier kost het €10,- per 24u.

Hotelkamer was erg schoon! Wel erg warm toen we aankwamen maar gelukkig een goed werkende airco!

Enige minpuntje was dat er op dit moment nog verbouwd word. Dit is ons niet verteld bij aankomst. Snap dat verbouwen moet kunnen maar niet om 8 uur ‘s ochtends al beginnen met boren..

Al met al een geweldig hotel, dicht bij alle hotspots van Maastricht en je struikelt bijna over alle restaurantjes voor de deur! We komen zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 21 juni 2020

Het is een prachtig pand en de kamer (wij hadden de zolderkamer op de hoogste etage) was leuk en mooi. Absoluut geweldig is de dubbele douche in de badkamer! Ook de producten in de badkamer zijn heerlijk. Locatie is ook erg goed, aan de rand van het Vrijthof.

Helaas vonden wij wel de algehele beleving 'net niet' voor zo'n hoog bedrag en beoogde sjieke uitstraling. Het pand is van binnen nog niet af, de liften werken niet (best veel trappen omhoog) en langs de verschillende etages staan nog klusspullen en het oogt niet af. Dit werd allemaal niet van te voren aangegeven. De ingang/lobby is erg onhandig. Eigenlijk is er geen lobby of receptie, is het niet meer dan een gang waar een desk in is gezet, maar het is ontzettend krap. Mensen en gasten hopen zich op in het gangetje en dat was absoluut niet Corona proef, dit voelde heel ongemakkelijk. Ons werd niet werd verteld waar het ontbijt was, koffers van andere gasten werden naast ons tijdens het ontbijt neergezet ter stalling. Voor een dergelijke prijs (225 euro incl ontbijt) verwacht je gewoonweg wat meer allure en hospitality, maar het was gewoon erg rommelig. Wij wilden na afloop ook graag feedback geven, maar dat kon niet, dit moest maar op de facebook pagina gezet worden.

Kamertip: er is geen werkende lift dus wanneer je slecht ter been bent neem een kamer op de begane grond
Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 21 november 2019

Mooie plek om te verbkijven in maastricht. Direct aan het vrijthof, dus overal dichtbij. Prima service, goed ontbijt. Tipje: vraag om hardere kussens aks je niet van die inzakgevallen houdt.

Prima locatie, ruim en netjes

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben drie geweldige dagen en twee nachten doorgebracht in Maastricht in dit bijzondere Maison Haas & Hustinx. Aan het Vrijthof op de bovenste verdieping met uitzicht op de markante rode toren van de St.Janskerk. Uitstekende service (incl car parking) en lekker ontbijt (met prachtig Itala servies).

Datum van verblijf: augustus 2019