Jan Boensma

mooi hotel, maar betere ervaring meegemaakt in andere van der Valks

3,0 van 5 bollen1 apr 2024 beoordeeld
Hotel ziet er supermooi uit zoals we gewend zijn van van der Valk. Echter hebben we wel een paar minpuntjes ondervonden:
-hele kleine porties restaurant.
-brasserie werden we echt weggestuurd om 00.00 uur. In de andere hotels van van der Valk konden we eigenlijk altijd blijven zitten totdat het echt leeg liep rond 01.00 uur.
-zwembadwater koud. Dit had een stuk warmer gemogen.

De kamer zag er verder wel top uit, niks op aan te merken
Ontbijt was ook erg lekker met vriendelijk personeel.
Reistype: Bezocht met een partner
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.3 km van Hotel van der Valk Maastricht
1.5 km van Hotel van der Valk Maastricht
Roomservice
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 1 april 2024

De kamers waren prima , het eten karig weinig groentes niet wat we gewend waren, bediening liet op zich wachten, volgende x buiten de deur eten.
Ontbijt was ook minder dan vorige keren.minder keus helaas.
Al met al prijs kwaliteit viel het tegen.

Kamertip: Eten viel tegen prijs kwaliteit en bediening echt drama
Beoordeeld op 26 maart 2024 via mobiele applicatie

Waardeloos. Inchecken om 16.00 kamers niet schoon en koffie en thee niet aangevuld op kamer. Zelf moeten halen bij receptie hotel niet schoon en fris ivm verbouwing maar dat is geen excuus want Bloemendaal Vaals belde om te waarschuwen voor een verbouwing daar, dat hadden ze hier ook kunnen doen, nooit meer hier en het zwembad was ook niet verwarmd. Kortom een zeer slecht hotel

Beoordeeld op 15 maart 2024

Mooi en fijn hotel met een super uitgebreid ontbijt. We hebben weer genoten. We hadden een mooie kamer, wel aan de wegkant. Geen last van gehad. De kamer leek erg nieuw. Wel jammer dat de douche het niet deed en we daar pas 's ochtends achter kwamen. Meer dan een excuus kregen we niet. Wel jammer dat je niet kan douchen. Gelukkig bleven we maar 1 nacht. Leuk klein zwembad met sauna. Verbeterpunt daar is, dat ze wel handdoeken daar mogen neerleggen, zoals in Assen het geval is. Nu moet je natte handdoek meenemen.
Ontbijt was weer erg uitgebreid en lekker.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 2 maart 2024

Heerlijk hotel met een mooie en gezellige uitstraling op de hotelkamer en het restaurant. Entree doet wat koud aan. Aan 1 lift waren ze aan het werk, dus voor heel het hotel maar 1 lift is echt te weinig.
Kamer erg mooi. Badkamer prima, alleen was in onze kamer het toilet zo geplaatst dat we steeds over een stukje douchevloer moesten lopen,wat je natte voeten opleverde. Was heel vreemd gemaakt. Leek wel of dat ze een glazen wand verkeerd hadden gezet. Kamer was wel erg fris, ondanks dat het scherm 24 graden aan gaf, wat het zeker niet was. Gok meer 17 graden
Restaurant heerlijk gegeten. Prima prijzen en aardige bediening.
Ontbijt de volgende dag ontzettend compleet. Was erg genieten.

Gratis parkeren en opladers voor de auto's. Heel goed geregeld.

Heel fijn verblijf

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 28 december 2023 via mobiele applicatie

Met vrienden een weekend verbleven in dit hotel. Alles was dik in orde. Het ontbijt, De Kamers, de bediening, de loungebar, het zwembad,… het was voor ons allemaal TOP. Voor naar het centrum namen wij telkens de taxi. Niet twijfelen: boeken maar

Datum van verblijf: december 2023