Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Sasja B

Mooi en fijn hotel met een super uitgebreid ontbijt

4,0 van 5 bollen15 mrt 2024 beoordeeld
Mooi en fijn hotel met een super uitgebreid ontbijt. We hebben weer genoten. We hadden een mooie kamer, wel aan de wegkant. Geen last van gehad. De kamer leek erg nieuw. Wel jammer dat de douche het niet deed en we daar pas 's ochtends achter kwamen. Meer dan een excuus kregen we niet. Wel jammer dat je niet kan douchen. Gelukkig bleven we maar 1 nacht. Leuk klein zwembad met sauna. Verbeterpunt daar is, dat ze wel handdoeken daar mogen neerleggen, zoals in Assen het geval is. Nu moet je natte handdoek meenemen.
Ontbijt was weer erg uitgebreid en lekker.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • StayForLong
2.4 km van Van der Valk Hotel Maastricht
1.9 km van Van der Valk Hotel Maastricht
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 2 maart 2024

Heerlijk hotel met een mooie en gezellige uitstraling op de hotelkamer en het restaurant. Entree doet wat koud aan. Aan 1 lift waren ze aan het werk, dus voor heel het hotel maar 1 lift is echt te weinig.
Kamer erg mooi. Badkamer prima, alleen was in onze kamer het toilet zo geplaatst dat we steeds over een stukje douchevloer moesten lopen,wat je natte voeten opleverde. Was heel vreemd gemaakt. Leek wel of dat ze een glazen wand verkeerd hadden gezet. Kamer was wel erg fris, ondanks dat het scherm 24 graden aan gaf, wat het zeker niet was. Gok meer 17 graden
Restaurant heerlijk gegeten. Prima prijzen en aardige bediening.
Ontbijt de volgende dag ontzettend compleet. Was erg genieten.

Gratis parkeren en opladers voor de auto's. Heel goed geregeld.

Heel fijn verblijf

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 28 december 2023 via mobiele applicatie

Met vrienden een weekend verbleven in dit hotel. Alles was dik in orde. Het ontbijt, De Kamers, de bediening, de loungebar, het zwembad,… het was voor ons allemaal TOP. Voor naar het centrum namen wij telkens de taxi. Niet twijfelen: boeken maar

Beoordeeld op 17 december 2023 via mobiele applicatie

Het is een goed gelegen gezellig hotel.
Een opmerking: slecht gekuiste kamer. Als een kamer maar beschikbaar is vanaf 16 u verwacht je dat ze toch proper is..
Er lag nog confetti naast het bed, je kon er niet naast kijken want net naast badkamer. En op 1 nachttafel gebruikte oordop.
Gemeld a receptie en werd volgende dag in orde gebracht, maar de oordop bleef wel de twee nachten liggen. Dit is het enige minpunt. Iedereen vriendelijk.

Beoordeeld op 11 december 2023

Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad een hotel te boeken. Met cc gereserveerd en toch werd die 24 uur vóór aankomst automatisch geannuleerd. Moest opnieuw boeken en id bevestiging stond met kleine letters dat ik zelf moest bevestigen anders zou opnieuw geannuleerd worden. Gelukkig zag ik dat. Het gebrek aan gastvrijheid begint bij Van der Valk al voor aankomst. En dat voor een **** hotel. Slecht.
De kamer en bedden waren wel heel goed.

Kamertip: Eet niet in de brasserie of het à la carte restaurant! De bediening heeft geen merkbare horeca-opleiding, weet niet wat de bar schenkt.
Beoordeeld op 29 november 2023 via mobiele applicatie

Aangenaam en proper hotel, de suite genomen en deze was zeker 10/10! Ook de wellness uitgeprobeerd en dit is ook zeker een aanrader. Bij het inchecken toch wat problemen (wegens noodsituatie): we werden gevraagd om te wachten en even te gaan zitten. Vervolgens komen er telkens mensen inchecken die wel gewoon geholpen worden.

Ik geef toch maar een 3/5 omdat wij het restaurant een echt teleurstelling vonden. Misschien zijn wij als Belgen meer gewoon, maar helaas liet de hele ervaring wat te wensen over.

Allereerst staan er broodbordjes maar wordt er geen brood geserveerd, zelfs niet bij Carpaccio (Iets wat in België gewoon standaard is en waarvan wij dan misschien te hoge verwachtingen hebben). De Carpaccio was erg koud geserveerd en dus niet echt lekker/aangenaam als voorgerecht. Als hoofdgerecht namen wij de Black Angus, die bestaat uit een zevental fijne sneetjes vlees en geserveerd wordt met 1 klein potje frietjes, voor twee personen. Zeer kostelijk hoofdgerecht voor wat het maar is dus en helaas hadden wij dus geen voldaan gevoel.

De bediening is zeer vriendelijk, maar mankeert hier en daar wat horeca-ervaring. De wijn werd ons mooi gepresenteerd en ingeschonken. De rest van de avond mochten we dit zelf doen, wat natuurlijk niet onoverkomelijk is, maar toch normaal gezien gedaan wordt door de bediening.

Het ontbijt was dan weer super: zeer uitgebreid buffet met voor ieder wat wils!

Kortom: hotel zeker een aanrader, maar ga ‘s avonds gezellig ergens in de stad eten.

Kamertip: Wellness zeker proberen. Ontbijt bij nemen, maar ‘s avonds ergens anders eten.
Datum van verblijf: november 2023