DominiqueM2445
Kasterlee, België

Top Top Top

5,0 van 5 bollen28 dec 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Met vrienden een weekend verbleven in dit hotel. Alles was dik in orde. Het ontbijt, De Kamers, de bediening, de loungebar, het zwembad,… het was voor ons allemaal TOP. Voor naar het centrum namen wij telkens de taxi. Niet twijfelen: boeken maar
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Algotels
  • Booking.com
1.9 km van Hotel van der Valk Maastricht
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 17 december 2023 via mobiele applicatie

Het is een goed gelegen gezellig hotel.
Een opmerking: slecht gekuiste kamer. Als een kamer maar beschikbaar is vanaf 16 u verwacht je dat ze toch proper is..
Er lag nog confetti naast het bed, je kon er niet naast kijken want net naast badkamer. En op 1 nachttafel gebruikte oordop.
Gemeld a receptie en werd volgende dag in orde gebracht, maar de oordop bleef wel de twee nachten liggen. Dit is het enige minpunt. Iedereen vriendelijk.

Beoordeeld op 11 december 2023

Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad een hotel te boeken. Met cc gereserveerd en toch werd die 24 uur vóór aankomst automatisch geannuleerd. Moest opnieuw boeken en id bevestiging stond met kleine letters dat ik zelf moest bevestigen anders zou opnieuw geannuleerd worden. Gelukkig zag ik dat. Het gebrek aan gastvrijheid begint bij Van der Valk al voor aankomst. En dat voor een **** hotel. Slecht.
De kamer en bedden waren wel heel goed.

Kamertip: Eet niet in de brasserie of het à la carte restaurant! De bediening heeft geen merkbare horeca-opleiding, weet niet wat de bar schenkt.
Beoordeeld op 29 november 2023 via mobiele applicatie

Aangenaam en proper hotel, de suite genomen en deze was zeker 10/10! Ook de wellness uitgeprobeerd en dit is ook zeker een aanrader. Bij het inchecken toch wat problemen (wegens noodsituatie): we werden gevraagd om te wachten en even te gaan zitten. Vervolgens komen er telkens mensen inchecken die wel gewoon geholpen worden.

Ik geef toch maar een 3/5 omdat wij het restaurant een echt teleurstelling vonden. Misschien zijn wij als Belgen meer gewoon, maar helaas liet de hele ervaring wat te wensen over.

Allereerst staan er broodbordjes maar wordt er geen brood geserveerd, zelfs niet bij Carpaccio (Iets wat in België gewoon standaard is en waarvan wij dan misschien te hoge verwachtingen hebben). De Carpaccio was erg koud geserveerd en dus niet echt lekker/aangenaam als voorgerecht. Als hoofdgerecht namen wij de Black Angus, die bestaat uit een zevental fijne sneetjes vlees en geserveerd wordt met 1 klein potje frietjes, voor twee personen. Zeer kostelijk hoofdgerecht voor wat het maar is dus en helaas hadden wij dus geen voldaan gevoel.

De bediening is zeer vriendelijk, maar mankeert hier en daar wat horeca-ervaring. De wijn werd ons mooi gepresenteerd en ingeschonken. De rest van de avond mochten we dit zelf doen, wat natuurlijk niet onoverkomelijk is, maar toch normaal gezien gedaan wordt door de bediening.

Het ontbijt was dan weer super: zeer uitgebreid buffet met voor ieder wat wils!

Kortom: hotel zeker een aanrader, maar ga ‘s avonds gezellig ergens in de stad eten.

Kamertip: Wellness zeker proberen. Ontbijt bij nemen, maar ‘s avonds ergens anders eten.
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 26 november 2023

Zeer bekend hotel. Vriendelijke ontvangst. Mooi en ruime kamer. Leuke ruimte in de Brasserie. Mooi en ruim restaurant. Prima bed en geweldig ontbijt. Toch een kanttekening : de 2e dag ging het wat mis bij het diner, waarschijnlijk door een nieuwe medewerkster. Zeer lange wachttijden en het eten was niet goed aangepast aan mijn dieet. Echter excuses ontvangen en een compensatie, dat maakte weer veel goed. Zeker omdat juist de 1e dag alles perfect was bij het diner. Dus ik kom toch zeker binnenkort

Datum van verblijf: november 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 oktober 2023

Onze kamer bleek niet klaar, nochtans late check in om 16 u. Rond halfvijf pas op de kamer, netjes gepoetst denk je dan maar de kussensloop was duidelijk van de vorige gasten, evenals de afvalemmer. Het toilet liep niet door, maar dat hebben ze toch gecheckt. Fijn bed en badkamer. Restaurant aan te bevelen zeker voor de kinderen. Personeel restaurant heel vriendelijk. Wel erg dat als je het menu neemt, de broodbordjes worden weggehaald en als je vervolgens een broodje wil bij een menu je hiervoor extra betalen. Brasserie te vermijden, staff weet van niets, kennen zelfs de kaart niet, niets voor kinderen. Hebben ons met een 5 jarige meer dan anderhalf uur laten wachten. Het ontbijt is goed.

Datum van verblijf: oktober 2023