MGoddyn
Koekelare, België

Goed hotel, maar sla het restaurant over

3,0 van 5 bollen29 nov 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Aangenaam en proper hotel, de suite genomen en deze was zeker 10/10! Ook de wellness uitgeprobeerd en dit is ook zeker een aanrader. Bij het inchecken toch wat problemen (wegens noodsituatie): we werden gevraagd om te wachten en even te gaan zitten. Vervolgens komen er telkens mensen inchecken die wel gewoon geholpen worden.

Ik geef toch maar een 3/5 omdat wij het restaurant een echt teleurstelling vonden. Misschien zijn wij als Belgen meer gewoon, maar helaas liet de hele ervaring wat te wensen over.

Allereerst staan er broodbordjes maar wordt er geen brood geserveerd, zelfs niet bij Carpaccio (Iets wat in België gewoon standaard is en waarvan wij dan misschien te hoge verwachtingen hebben). De Carpaccio was erg koud geserveerd en dus niet echt lekker/aangenaam als voorgerecht. Als hoofdgerecht namen wij de Black Angus, die bestaat uit een zevental fijne sneetjes vlees en geserveerd wordt met 1 klein potje frietjes, voor twee personen. Zeer kostelijk hoofdgerecht voor wat het maar is dus en helaas hadden wij dus geen voldaan gevoel.

De bediening is zeer vriendelijk, maar mankeert hier en daar wat horeca-ervaring. De wijn werd ons mooi gepresenteerd en ingeschonken. De rest van de avond mochten we dit zelf doen, wat natuurlijk niet onoverkomelijk is, maar toch normaal gezien gedaan wordt door de bediening.

Het ontbijt was dan weer super: zeer uitgebreid buffet met voor ieder wat wils!

Kortom: hotel zeker een aanrader, maar ga ‘s avonds gezellig ergens in de stad eten.
Datum van verblijf: november 2023
Kamertip: Wellness zeker proberen. Ontbijt bij nemen, maar ‘s avonds ergens anders eten.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.3 km van Hotel van der Valk Maastricht
  • Algotels
2.4 km van Hotel van der Valk Maastricht
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 26 november 2023

Zeer bekend hotel. Vriendelijke ontvangst. Mooi en ruime kamer. Leuke ruimte in de Brasserie. Mooi en ruim restaurant. Prima bed en geweldig ontbijt. Toch een kanttekening : de 2e dag ging het wat mis bij het diner, waarschijnlijk door een nieuwe medewerkster. Zeer lange wachttijden en het eten was niet goed aangepast aan mijn dieet. Echter excuses ontvangen en een compensatie, dat maakte weer veel goed. Zeker omdat juist de 1e dag alles perfect was bij het diner. Dus ik kom toch zeker binnenkort

Datum van verblijf: november 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 oktober 2023

Onze kamer bleek niet klaar, nochtans late check in om 16 u. Rond halfvijf pas op de kamer, netjes gepoetst denk je dan maar de kussensloop was duidelijk van de vorige gasten, evenals de afvalemmer. Het toilet liep niet door, maar dat hebben ze toch gecheckt. Fijn bed en badkamer. Restaurant aan te bevelen zeker voor de kinderen. Personeel restaurant heel vriendelijk. Wel erg dat als je het menu neemt, de broodbordjes worden weggehaald en als je vervolgens een broodje wil bij een menu je hiervoor extra betalen. Brasserie te vermijden, staff weet van niets, kennen zelfs de kaart niet, niets voor kinderen. Hebben ons met een 5 jarige meer dan anderhalf uur laten wachten. Het ontbijt is goed.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 24 oktober 2023 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel waar je ook bent in het hotel. Uiterst gastvrij, schoon, sfeervol en aangenaam.
Ruime kamers, goede badkamers voorzien van al het nodige.
Groot en druk restaurant met een warme persoonlijke bediening. Leuke brasserie met heerlijke cappuccino in de ochtend na gebruik te hebben gemaakt van een perfect ontbijtbuffet.

Kamertip: Geniet
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 september 2023

Vandaag een Slechte medewerker getroffen collegas durfde niks tegen hem in te brengen. Mocht ook geen klacht indienen behalve bij hem. Een hele brutale intercom medewerker die zich als uitsmijter waande. Als je een klacht hebt over het hotel kan dat niet bij een onafhankelijk hoofdkantoor dat moet bij dezelfde kliek. Als je hier gaat slapen, via booking reserveren, dan heb je nog een beetje een sterke positie.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 14 augustus 2023

Geweldig bed. Goed eten. Goede sfeer in het hotel. Personeel is gastvrij. Mooie nette schone kamers. Heerlijke douche . Eigen Fietsen stalling apart is ook fijn
Kom hier zeker weten weer terug

Datum van verblijf: augustus 2023