Wander52779152626

Prijs kwaliteit niet ok, brasserie niet doen!

2,0 van 5 bollen30 okt 2023 beoordeeld
Onze kamer bleek niet klaar, nochtans late check in om 16 u. Rond halfvijf pas op de kamer, netjes gepoetst denk je dan maar de kussensloop was duidelijk van de vorige gasten, evenals de afvalemmer. Het toilet liep niet door, maar dat hebben ze toch gecheckt. Fijn bed en badkamer. Restaurant aan te bevelen zeker voor de kinderen. Personeel restaurant heel vriendelijk. Wel erg dat als je het menu neemt, de broodbordjes worden weggehaald en als je vervolgens een broodje wil bij een menu je hiervoor extra betalen. Brasserie te vermijden, staff weet van niets, kennen zelfs de kaart niet, niets voor kinderen. Hebben ons met een 5 jarige meer dan anderhalf uur laten wachten. Het ontbijt is goed.
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
2.6 km van Hotel van der Valk Maastricht
Roomservice
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 24 oktober 2023 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel waar je ook bent in het hotel. Uiterst gastvrij, schoon, sfeervol en aangenaam.
Ruime kamers, goede badkamers voorzien van al het nodige.
Groot en druk restaurant met een warme persoonlijke bediening. Leuke brasserie met heerlijke cappuccino in de ochtend na gebruik te hebben gemaakt van een perfect ontbijtbuffet.

Kamertip: Geniet
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 september 2023

Vandaag een Slechte medewerker getroffen collegas durfde niks tegen hem in te brengen. Mocht ook geen klacht indienen behalve bij hem. Een hele brutale intercom medewerker die zich als uitsmijter waande. Als je een klacht hebt over het hotel kan dat niet bij een onafhankelijk hoofdkantoor dat moet bij dezelfde kliek. Als je hier gaat slapen, via booking reserveren, dan heb je nog een beetje een sterke positie.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 14 augustus 2023

Geweldig bed. Goed eten. Goede sfeer in het hotel. Personeel is gastvrij. Mooie nette schone kamers. Heerlijke douche . Eigen Fietsen stalling apart is ook fijn
Kom hier zeker weten weer terug

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 4 mei 2023

We verbleven hier twee nachten in een familiekamer. Ontbijtbuffer is zeer uitgebreid met veel vers gebakken lekkernijen. Het restaurant is ook prima. De kamer was ook goed, maar er waren wel een paar kleine ergernissen. Zo hadden wij een airco die een eigen leven leek te leiden. Midden in de nacht ging het scherm van het bedieningspaneel om de minuut aan en dan weer uit en klonk er een harde pieptoon. Alsof er iemand op de knopjes drukte. Vervolgens bleef het een half uur stil en begon de ellende weer opnieuw. Hoewel we dit gemeld hebben, was het de volgende nacht helaas niet opgelost. Hierdoor geen beste nachtrust gehad, ondanks de zeer goede bedden. Er kwam ook nog een deel van de wastafel kraan uit de muur bij het opendraaien van de kraan. Desondanks hebben we een goed verblijf gehad. Als bierliefhebber vind ik het jammer dat alles uit de stal van Heineken komt (Affligem etc.) en dat je er geen andere bieren kunt krijgen.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 31 maart 2023 via mobiele applicatie

Wij hadden een week geboekt en door omstandigheden moesten wij eerder naar huis en dat werd fantastisch opgelost. We hebben wel een aanmerking, ‘s avonds zaten in de hal zo’n 15 werk mensen met hun eigen kratje bier en dat was storend, ze zaten voor de liften en gingen roken voor de ingang. Als je in het hotel kwam moest je tussen de rokende mensen lopen die voor de deur stonden. Misschien is daar een andere oplossing voor.

Datum van verblijf: maart 2023