Michèl H

Uiterst aangenaam!

5,0 van 5 bollen24 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Vriendelijk personeel waar je ook bent in het hotel. Uiterst gastvrij, schoon, sfeervol en aangenaam.
Ruime kamers, goede badkamers voorzien van al het nodige.
Groot en druk restaurant met een warme persoonlijke bediening. Leuke brasserie met heerlijke cappuccino in de ochtend na gebruik te hebben gemaakt van een perfect ontbijtbuffet.
Datum van verblijf: oktober 2023
Kamertip: Geniet
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Algotels
  • Priceline
1.6 km van Hotel van der Valk Maastricht
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 20 september 2023

Vandaag een Slechte medewerker getroffen collegas durfde niks tegen hem in te brengen. Mocht ook geen klacht indienen behalve bij hem. Een hele brutale intercom medewerker die zich als uitsmijter waande. Als je een klacht hebt over het hotel kan dat niet bij een onafhankelijk hoofdkantoor dat moet bij dezelfde kliek. Als je hier gaat slapen, via booking reserveren, dan heb je nog een beetje een sterke positie.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 14 augustus 2023

Geweldig bed. Goed eten. Goede sfeer in het hotel. Personeel is gastvrij. Mooie nette schone kamers. Heerlijke douche . Eigen Fietsen stalling apart is ook fijn
Kom hier zeker weten weer terug

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 4 mei 2023

We verbleven hier twee nachten in een familiekamer. Ontbijtbuffer is zeer uitgebreid met veel vers gebakken lekkernijen. Het restaurant is ook prima. De kamer was ook goed, maar er waren wel een paar kleine ergernissen. Zo hadden wij een airco die een eigen leven leek te leiden. Midden in de nacht ging het scherm van het bedieningspaneel om de minuut aan en dan weer uit en klonk er een harde pieptoon. Alsof er iemand op de knopjes drukte. Vervolgens bleef het een half uur stil en begon de ellende weer opnieuw. Hoewel we dit gemeld hebben, was het de volgende nacht helaas niet opgelost. Hierdoor geen beste nachtrust gehad, ondanks de zeer goede bedden. Er kwam ook nog een deel van de wastafel kraan uit de muur bij het opendraaien van de kraan. Desondanks hebben we een goed verblijf gehad. Als bierliefhebber vind ik het jammer dat alles uit de stal van Heineken komt (Affligem etc.) en dat je er geen andere bieren kunt krijgen.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 31 maart 2023 via mobiele applicatie

Wij hadden een week geboekt en door omstandigheden moesten wij eerder naar huis en dat werd fantastisch opgelost. We hebben wel een aanmerking, ‘s avonds zaten in de hal zo’n 15 werk mensen met hun eigen kratje bier en dat was storend, ze zaten voor de liften en gingen roken voor de ingang. Als je in het hotel kwam moest je tussen de rokende mensen lopen die voor de deur stonden. Misschien is daar een andere oplossing voor.

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 25 februari 2023 via mobiele applicatie

Mooie grote kamer. Ruime badkamer. Voldoende opbergruimte. Uitgebreid ontbijt. Over de 400 € voor 2 nachten en nog geen flesje water op de kamer. En er word gevraagd of de kamer moet gepoetst worden en of ze nieuwe handdoeken moeten leggen. Had iets meer service verwacht voor dat bedrag.

Datum van verblijf: januari 2023