Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 151
Hotels.comUS$ 152
PricelineUS$ 151
eDreamsUS$ 151
TravelocityUS$ 152
Trip.comUS$ 173
Beoordeeld op 3 augustus 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk luxe hotel met mooi zwembad! Genoten van een heerlijk verblijf!
Lekkere bedden! (Verbeteridee: matraslaken was een gewoon laken, hoeslaken gebruiken) Topmatras lag wel lekker. Kussens ook fijn. Prachtige badkamer net heel fijn bad, mooie regen- en handdouche! Lekker zitje op de kamer. Attent van het hotel dat je handdoeken extra kunt krijgen ook voor het zwembad. Ook koffie kon je gewoon bij halen, top! Er wordt echt voortdurend schoongemaakt, iedereen bijzonder netjes! Kamers echt schoon!! En goed te ventileren! Het ontbijt was zeer van der Valk waardig, vers, royaal en superlekker alles erop en eraan (veel vers echt lekker fruit!) en ook hier goed aangevuld en tafels meteen weer schoongemaakt. Heel goed afstandsbeleid en goed geregeld! Heerlijk verblijf gehad, super relaxt! Leuke service kamer niet tussentijds schoon laten maken. (Milieu) maar ook hier kon je kiezen voor schone handdoek(en), nieuwe koffie en thee.

Kamertip: Elektrische auto kan geladen! 👍🏻
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 9 juli 2021

Afgelopen week een nachtje in Maastricht geslapen om zo ook vakantie in Nederland te hebben. Vaker bij hotel Maastricht geslapen en meestal tevreden. Hotelkamer was prima, goed verzorgd en schoon. Ontbijt ook uitstekend. Heerlijk omelet genomen. Alleen jammer dat de wijnkaart van de bar/brasserie beperkt was. Aantal wijnen waren niet aanwezig en sparkeling wijn trachtte men als champagne te verkopen. Hoop dat spoedig iets aan de wijnkaart wordt gedaan. Personeel altijd vriendelijk en soms meer met zich zelf bezig dan de klant

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 21 juni 2021

Hotel heeft mooie ruime kamers, ontbijtbuffet is uitgebreid en goed verzorgd. Over het algemeen zeer vriendelijk personeel. Lokatie is wel wat afgelegen als je eenvoudig de stad in wil. Eten in het restaurant is ook prima. Echter waren wij als groep (12) zeer teleurgesteld in de voorraad van de wijnen die worden aangeboden op de wijnkaart. Van 5 soorten wijn, was de voorraad te beperkt, om de hele tafel dezelfde wijn te kunnen schenken, of simpelweg helemaal niet meer voorradig. Dat kan toch niet zo zijn..!? We praten hier over een hotel met bijna 200 kamers... Probleem wat hierdoor ontstond werd op het bordje van de gast geschoven, om dan maar een duurdere wijn te bestellen, zonder tegemoetkoming. Uiteindelijk na discussie, is er 1 flesje tegen gereduceerd tarief geopend. Helaas was die niet zo lekker als de niet beschikbare 'goedkopere' luxe wijn. Ben heel benieuwd hoe zo'n voorraad probleem kan ontstaan in zo'n gerenommeerd concern.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 6 juni 2021

Modern hotel met mooie kamers, met airco en goede bedden. Vriendelijk personeel. Maar....
-Geen kabel TV dus geen NL zenders, alleen internet TV
-minibar was leeg
-Niet het uitgebreide vd Valk ontbijt dat ik ken: geen groenten-geen chocomel voor junior-

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 17 april 2021

We verblijven vaker in een van der valk vestiging in het land, en ook deze vestiging in de afgelopen 1,5 jaar meerdere malen bezocht(ook al eerder in Corona tijd). In het verleden gewoon erg tevreden, maar nu blijven ze toch wel achter qua service. Voorbeeld : 1 maand geleden in Duiven gelogeerd en daar hebben ze het ontbijt op de kamer perfect op orde, je kan zelf precies aangeven wat je wilt en dat wordt netjes naar je kamer gebracht. In Maastricht moet je het zelf ophalen beneden en sta je in een rij(niet erg handig in deze tijd) en daarnaast was het elke morgen wel iets wat niet klopte met onze bestelling, en de keuze is ook veel beperkter dan in Duiven.
Tevens is de schoonmaak van de kamer erg summier , zelfs een van de dagen bleek alleen het dekbed over het bed getrokken , kussens lagen er nog beslapen bij en ook hoeslaken was nog hetzelfde als toe we het bed verlieten. Sorry, maar ik ben het echt veel beter bij jullie gewend. Had ik dit kunnen aangeven bij vertrek? ja hoor, als men tenminste gevraagd had of het verblijf naar wens was, maar dat werd niet gevraagd helaas. Wij verbleven voor 3 nachten in kamer 540

Kamertip: wij zaten op kamer 540, leek mij geen gerenoveerde kamer helaas
Datum van verblijf: april 2021