Hurb
Expedia.comUS$ 119
eDreamsUS$ 120
TravelocityUS$ 119
Beoordeeld op 26 oktober 2020

De kamer en locatie waren prima. Maar ons is zeker niet alles goed bevallen. Het ontbijt wordt in twee verschillende zalen georganiseerd. Waarvan één het restaurant is met uitgebreid ontbijtbuffet en één een soort sfeerloos hok waar het ontbijt veel meer basic is. Er wordt willekeurig bepaald wie waar mag ontbijten. Dit terwijl de prijs voor iedereen hetzelfde is. Eerste ochtend werd ons verzocht in het hok te ontbijten, als je dan de tweede dag netjes vraagt of je in het restaurant mag ontbijten, krijg je me toch een grote mond van het personeel. Daarnaast vind ik het tijdens Corona erg raar dat er een lopend buffet is. Alle gasten lopen te hoesten en te proesten boven het eten. In andere hotels zijn hier oplossingen voor bedacht, zoals via een QR code bestellen of alleen personeel eten laten opscheppen. Het personeel in het restaurant droegen geen handschoenen en ik heb niemand tafels en/of stoelen en dergelijke zien desinfecteren of schoonmaken. Onacceptabel in deze tijd! Het personeel bij het ontbijt wat totaal niet klantvriendelijk. In de brasserie was het wel prima. Kortom; ik zal in het vervolg een ander hotel in Maastricht zoeken voor die prijs!

Beoordeeld op 18 oktober 2020 via mobiele applicatie

Het is goed hotel.
Wij kwamen iets eerder aan vanuit Amsterdam , was nog niet mogelijk om van de kamer gebruik te maken werd echt 15:00 uur aangehouden. Heb ik begrip voor ivm de Corona zal wel zo zijn.
In brasserie gezeten eten en bediening was goed.
Je bent zo in centrum (met de auto).
——-
Handig is dat er tankstation tegenover hotel is je Kan daar drinken halen (blikje cola €1,55) en tanken uiteraard.
We waren gedwongen om te eten in hotel ivm “2de lockdown”. Maar geen klagen eten was gewoon goed, cijfer een 7,5 dus voldoende. Ontbijt was ook goed.
Genoeg keus. Ontbijt cijfer een 8.
Kamer was netjes mooi bad genoeg zeep en handdoeken. En flesjes water in de minibar.

Beoordeeld op 18 oktober 2020 via mobiele applicatie

Vrijdag op zaterdag blijven slapen, met inchecken een hele vriendelijke vrouw. Kamers waren mooi en schoon! Lekker geslapen! Avond/ochtend eten was ook goed. Alleen jammer van de schoonmaakster die in onze kamer kwam om 10.50 zonder te kloppen. Terwijl we tot 11.30 de tijd hadden.. en tijdens deze tijden met 8 mensen in een zwembad vonden wij ook niet zo fijn, maar verder was alles goed geregeld !

Beoordeeld op 11 oktober 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is prachtig ingericht, heel up to date. De (deluxe) kamer is ruim en ontzettend mooi. De brasserie heeft een ruime keus en de prijs/ kwaliteit is prima. Het ontbijt was verrassend goed. Er was veel keus, er werden omeletten gebakken en je mocht alles zelf pakken.

Beoordeeld op 24 september 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel dicht bij het centrum! Kamers zijn allemaal gerenoveerd! Goeie bedden en mooie badkamer. Kamers zijn erg ruim. Zwembad was wel open alleen de sauna niet. Was prima te doen, heerlijk wat banen getrokken.

Datum van verblijf: september 2020