Beoordeeld op 28 mei 2018

Geluid:
de kamerdeuren zouden iets zachter kunnen sluiten. Het is niet leuk om eerst van een knallende deur wakker gehouden te worden en dan ervan wakker gemaakt te worden.
Voor de rest was ik erg tevreden.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 mei 2018

Zeer aan te bevelen. Ruime kamers. Restaurant is top. En de welness met zwembad is ook netjes, schoon en heerlijk. Het eten en vooral het ontbijt is heel uitgebreid. Dichtbij het centrum maar niet lopend.

Kamertip: Alle kamers zijn volgens mij prima.
Verbleef: december 2017, reisde met familie
Milou O, Public Relations Manager van Van der Valk Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Beste Melanie,

Bedankt voor deze mooie woorden! Fijn dat het u zo goed bevallen is. Wij doen ons uiterste best deze kwaliteit vast te houden! Graag tot ziens.

Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Ivm file en drukte op weg, was ik pas laat aanwezig. Een belletje van te voren dat ik laat zou aankomen en ze hielden overal rekening mee. Personeel is super vriendelijk en de kamer was groot, schoon en van alle gemakken voorzien. Hotel zelf ziet er schoon en netjes uit. Uitgebreid ontbijt. Kortom ik kom er graag nogmaals.

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, nette kamer met mooie badkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet met veel keus. Vlak bij station en snelweg. Was hier voor congres, MECC is van hier ruim tien minuten lopen, dus goed te doen. Er mogen alleen wat meer stopcontacten op de kamer, nu is er maar een aan een kant van het bed.

Verbleef: mei 2018, reisde alleen
Milou O, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2018

Beste gast,

Dank voor uw mooie bericht. Bij een volgende renovatie zullen we dit aspect zeker opnemen. Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Omzettend jammer om te schrijven dat hotels zoals deze verdienen niet een goede commentaar. Ligging is goed. Kamers zijn op zich ok (zonder minibar en ze verkopen een minibar pakket van maar liefst 8 dranken die koud bewaard moeten worden..), maar personeel van de besiening zijn niet empathisch. De schoonmaak van de kamer is om te huilen. Ze laten bijna alles zoals je hebt gelaten... ze doen alleen maar de bed... (ik zou niet weten of de laken schoon zijn..). Voor de mensen die de kleine details van gastvrijheid waarderen komt zoek maar een ander hotel. Dit is niet de moeite waard om te verblijven.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste Jose,

Jammer te horen dat niet alles naar wens is geweest. Ons personeel in onze ogen haar uiterste best alle gasten een mooi verblijf te bezorgen. Wij zullen uw aandachtspunten intern bespreken en hier altijd aan blijven werken.