NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Crowne Plaza Maastricht(Maastricht)
  • Restaurant
Hotel Mabi(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Townhouse Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 04/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Bar/lounge
Novotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Stayokay Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 01/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
Buitenplaats Vaeshartelt(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ivm file en drukte op weg, was ik pas laat aanwezig. Een belletje van te voren dat ik laat zou aankomen en ze hielden overal rekening mee. Personeel is super vriendelijk en de kamer was groot, schoon en van alle gemakken voorzien. Hotel zelf ziet er schoon en netjes uit. Uitgebreid ontbijt. Kortom ik kom er graag nogmaals.

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, nette kamer met mooie badkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet met veel keus. Vlak bij station en snelweg. Was hier voor congres, MECC is van hier ruim tien minuten lopen, dus goed te doen. Er mogen alleen wat meer stopcontacten op de kamer, nu is er maar een aan een kant van het bed.

Verbleef: mei 2018, reisde alleen
Milou O, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Beste gast,

Dank voor uw mooie bericht. Bij een volgende renovatie zullen we dit aspect zeker opnemen. Hartelijk dank voor uw beoordeling.

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omzettend jammer om te schrijven dat hotels zoals deze verdienen niet een goede commentaar. Ligging is goed. Kamers zijn op zich ok (zonder minibar en ze verkopen een minibar pakket van maar liefst 8 dranken die koud bewaard moeten worden..), maar personeel van de besiening zijn niet empathisch. De schoonmaak van de kamer is om te huilen. Ze laten bijna alles zoals je hebt gelaten... ze doen alleen maar de bed... (ik zou niet weten of de laken schoon zijn..). Voor de mensen die de kleine details van gastvrijheid waarderen komt zoek maar een ander hotel. Dit is niet de moeite waard om te verblijven.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste Jose,

Jammer te horen dat niet alles naar wens is geweest. Ons personeel in onze ogen haar uiterste best alle gasten een mooi verblijf te bezorgen. Wij zullen uw aandachtspunten intern bespreken en hier altijd aan blijven werken.

21 mei 2018 beoordeeld

Het inchecken verliep vlot en met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn voorzien van al het mogelijk comfort. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker en het diner was eveneens goed. De bediening verliep steeds vlot en vriendelijk.

• Verbleef: mei 2018, reisde alleen

Beste gast, hartelijk dank voor uw fijne woorden. Het is leuk te lezen dat u naar wens bij ons bent verbleven!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn vriend een overnachting in dit hotel. Hij had een verrassing geregeld bij het hotel: de kamer was versierd met serpentines en er stond een Maastricht-mok met koekjes als kadootje voor me klaar.
De kamer was groot en de bedden waren heerlijk. Er was een goede badkamer met bad én douche. Helaas hing er een heel stuk van de vitrage los. Maar de kamer was goed schoon.
Het ontbijtbuffet was geweldig, ik heb nergens beter gehad!
Mijn vriend had de ‘upgrade’ voor de kamer besteld, maar eigenlijk weten we niet wat dat nou inhield???
Prettige service: je kunt in het hotel voordelig taxi-kaartjes kopen die je van en naar het centrum brengen.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Milou O, Public Relations Manager van Van der Valk Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste Bettine,

Wat fijn te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad en dat wij hebben kunnen bijdragen aan dit verrassingsweekend!

Wij zouden uw vragen graag beantwoorden. Mocht dit wenselijk zijn zoekt u dan nog even per mail contact met ons dan kunnen we alle gegevens erbij nemen.

Hartelijk dank in ieder geval voor de fijne woorden, heel graag tot ziens!