Beoordeeld op 26 september 2020

Verzorgd en sfeervol hotel. Vriendelijk, attent en enthousiast personeel. Prima kamer (superior) met goede douche. Fantastisch ontbijt dat goed werd aangevuld en dat zich kan meten met de betere Duitse hotels waar wij vaak komen. Gezellige, huiselijke hotelbar. Ligging op 2 minuten lopen van station waardoor Limburg, Duitsland en België meer dan prima bereikbaar zijn. Je bent met 3 minuten in Maastricht waar je de restaurants voor het uitzoeken hebt. Parkeer auto om de hoek van het hotel voor € 6,60 per dag ipv € 15,- in de parkeergarage.

Datum van verblijf: september 2020
Jos Hermans, General Manager van NH Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2020

Beste ar054,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij NH Maastricht en voor het schrijven van deze goede review!

We zijn erg blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u tevreden bent over het verzorgde en sfeervolle hotel, het vriendelijke personeel, de kamer, het ontbijtbuffet, de locatie van het hotel en de bar. Deze positieve feedback doet ons erg veel plezier!

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 19 september 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel
Goed ontbijt
Kamers, meubilair iets verouderd
Net buiten centrum, maar bus stopt voor hotel.
Ook lopend via leuke route in 30 min naar het centrum van Maastricht
Terras buiten prima, mag iets gezelliger

Datum van verblijf: september 2020
Team NH Maastricht Maastricht, General Manager van NH Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2020

Beste MBHA,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling.

We zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in NH Maastricht.

We zijn druk bezig ons hotel klaar te stomen voor de toekomst, Zo hebben onze superior kamers allemaal laminaat vloeren en nieuwe badkamers gekregen, zijn onze standaard kamers voorzien van laminaat in plaats van tapijt.

We hopen u snel weer te ontvangen in NH Maastricht.

Beoordeeld op 18 september 2020

Zeer mooie ruime kamers wel een beetje gedateerd maar goed te doen voor een paar dagen.ontbijt zeer goed ,zeer gevarieerd en zeer gevarieerde tijden,ja en douchen in bad voor een 70 plusser is niet ideaal .

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Jos Hermans, General Manager van NH Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2020

Beste,

Bedankt dat u de tijd neemt voor het schrijven van deze review.
Het is fijn om te lezen dat u ons gevarieerde ontbijt waardeert.
Door Covid werken wij momenteel inderdaad met verschillende tijdsloten en vragen wij bij check-in naar uw gewenste tijd.
Onze excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft met betrekking tot douchen. Onze standaardkamers hebben enkel een douche en de superior kamers beschikken inderdaad over bad/douche combinatie.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij NH Hotels.

Beoordeeld op 14 september 2020

Heerlijk ontbijt en goede serviceverlening. Mogelijkheid voor het binnen zetten van de fietsen.
Met 3 kilometer sta je op het Vrijthof. Goede parkeergelegenheid. Mooie ruime schone kamers. Je voelt je welkom.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels

Geachte heer Stolk,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze prachtige review.

We zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

We ontvangen u graag weer in NH Maastricht.

Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

NH hotel Maastricht zit wel iets buiten af maar per fiets of auto ben je zo in het centrum.
Fijn hotel met alle zaken die je van een hotel kan verwachten.
Ontbijt was ruim voldoende met o.a. vers fruit lekker brood goede koffie en natuurlijk Limburgse-vlaai.
Kamer voorzien van goed bed mooie badkamer met shampoo en zeep
Er is ook een bar en klein Taras waar je gezellig een borrel kan drinken.
Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2020
Jos Hermans, General Manager van NH Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2020

Beste Petra,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij NH Maastricht en voor het schrijven van deze review!

We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u tevreden bent over de locatie, het ontbijt, de kamer en het vriendelijke personeel. Deze positieve feedback doet ons veel plezier!

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,