Gratis annuleren tot 11-03-21
Beoordeeld op 19 september 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel
Goed ontbijt
Kamers, meubilair iets verouderd
Net buiten centrum, maar bus stopt voor hotel.
Ook lopend via leuke route in 30 min naar het centrum van Maastricht
Terras buiten prima, mag iets gezelliger

Datum van verblijf: september 2020
Team NH Maastricht Maastricht, General Manager van NH Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2020

Beste MBHA,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling.

We zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in NH Maastricht.

We zijn druk bezig ons hotel klaar te stomen voor de toekomst, Zo hebben onze superior kamers allemaal laminaat vloeren en nieuwe badkamers gekregen, zijn onze standaard kamers voorzien van laminaat in plaats van tapijt.

We hopen u snel weer te ontvangen in NH Maastricht.

Beoordeeld op 18 september 2020

Zeer mooie ruime kamers wel een beetje gedateerd maar goed te doen voor een paar dagen.ontbijt zeer goed ,zeer gevarieerd en zeer gevarieerde tijden,ja en douchen in bad voor een 70 plusser is niet ideaal .

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Jos Hermans, General Manager van NH Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2020

Beste,

Bedankt dat u de tijd neemt voor het schrijven van deze review.
Het is fijn om te lezen dat u ons gevarieerde ontbijt waardeert.
Door Covid werken wij momenteel inderdaad met verschillende tijdsloten en vragen wij bij check-in naar uw gewenste tijd.
Onze excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft met betrekking tot douchen. Onze standaardkamers hebben enkel een douche en de superior kamers beschikken inderdaad over bad/douche combinatie.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij NH Hotels.

Beoordeeld op 14 september 2020

Heerlijk ontbijt en goede serviceverlening. Mogelijkheid voor het binnen zetten van de fietsen.
Met 3 kilometer sta je op het Vrijthof. Goede parkeergelegenheid. Mooie ruime schone kamers. Je voelt je welkom.

Geachte heer Stolk,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze prachtige review.

We zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

We ontvangen u graag weer in NH Maastricht.

Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

NH hotel Maastricht zit wel iets buiten af maar per fiets of auto ben je zo in het centrum.
Fijn hotel met alle zaken die je van een hotel kan verwachten.
Ontbijt was ruim voldoende met o.a. vers fruit lekker brood goede koffie en natuurlijk Limburgse-vlaai.
Kamer voorzien van goed bed mooie badkamer met shampoo en zeep
Er is ook een bar en klein Taras waar je gezellig een borrel kan drinken.
Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2020
Jos Hermans, General Manager van NH Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2020

Beste Petra,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij NH Maastricht en voor het schrijven van deze review!

We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u tevreden bent over de locatie, het ontbijt, de kamer en het vriendelijke personeel. Deze positieve feedback doet ons veel plezier!

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 9 september 2020

Keurig hotel. Vriendelijk personeel. We hadden een gemoderniseerde 3 pers. kamer, die was netjes en ruim, maar ook gedateerd. Douchen in bad vind ik niet van deze tijd. Ontbijt was zeer compleet, lounge ruimte ‘s avonds gezellig. Ze gingen zelfs met hapjes rond. Bus naar het centrum stopt voor de deur, en voor ongeveer €12,- brengt de taxi je naar het centrum.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Jos Hermans, General Manager van NH Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2020

Beste 14ellis68,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij NH Maastricht en voor het schrijven van deze goede review!

We zijn blij om te horen dat u van uw verblijf heeft genoten en dat u tevreden bent over de locatie van het hotel, het vriendelijke personeel, het ontbijt en het restaurant. Daarnaast vinden we het jammer dat u niet tevreden bent over de bad/douche combinatie. Dit is uiteraard een persoonlijke voorkeur, die wij wel kunnen begrijpen. We hebben echter wel kamers die alleen een douche hebben, maar helaas geen driepersoonskamers.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,