5 juni 2018 beoordeeld

Het hotel is prima! Kamer zag er goed uit, ontbijt goed geregeld en 's avonds een drankje drinken op het terras is erg gezellig. Wat wij erg jammer vonden was dat het hotel toch wel een eind buiten het centrum van Maastricht ligt. Voor ons weekendje op zich geen groot probleem, maar houdt er wel rekening mee!

• Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
Antoine S, General Manager van NH Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2018

Beste hotelgast,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review en uw verblijf bij ons!

Wij vinden het ontzettend fijn dat u een goed verblijf heeft gehad en dat u over onze service tevreden bent!
Wij liggen inderdaad iets buiten het centrum, maar gelukkig hebben wij goede verbindingen om met de bus/trein/taxi in het centrum te komen.

Hopelijk kunnen wij u een volgende keer verwelkomen in NH Maastricht!

31 mei 2018 beoordeeld

Wij verblijven regelmatig in NH Maastricht. De laatste keer moesten wij helaas rond een uur of half 12 's avonds vertrekken omdat onze dochter (thuis) behoorlijk ziek werd. We vonden het jammer dat we het gehele bedrag moesten betalen, ook het ontbijt, terwijl we daar natuurlijk geen gebruik meer van konden maken. Jammer van die keer maar wij hebben er verder altijd prettig verbleven, goed en vriendelijk personeel, goede bedden en een heerlijk uitgebreid ontbijt.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner

Beste mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review en uw verblijf bij ons!

Jammer dat u eerder had moeten vertrekken, hopelijk gaat het inmiddels wat beter met uw dochter.
Zelf vinden wij het vervelend dat u niet meer had kunnen ontbijten, wilt u hierover contact opnemen met ons?

Fijn om te horen dat u wel altijd fijn vindt om te verblijven bij ons, hopelijk mogen wij u een volgende keer weer verwelkomen.

30 mei 2018 beoordeeld

Goed hotel. De afstand naar het centrum van Maastricht is wel wat ver, maar je kan er gemakkelijk met de bus komen. De badkamer was ruim net zoals het slaapgedeelte. Verder was de kamer schoon en waren de bedden fijn.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Antoine S, General Manager van NH Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2018

Beste hotelgast,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie review en verblijf bij ons!

Wij vinden het ontzettend fijn dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons en dat u ook tevreden was over uw kamer.

Hopelijk mogen wij u een volgende keer weer verwelkomen in NH Maastricht!

24 mei 2018 beoordeeld

ontvangst, kamer eten en drinken prima. Jammer dat er geen gratis parkeren voor hotel gasten is, maar is uiteraard te betalen. Ontvangstdrankje aan de bar zou ik wel adviseren. Locatie goed als je het UMC moet zijn, maar ook voor andere doeleinden.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken

Beste hotelgast,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw mooie review en uw verblijf bij ons!

Wij vinden het fijn dat u een goed verblijf heeft gehad in NH Maastricht.

Hopelijk mogen wij u een volgende keer weer verwelkomen!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel met mooie primium kamers ( met airco).
Konden s,morgens al om 11:00 inchecken om vervolgens de volgende dag pas weer om 15:00 uit te checken. Dit is ideaal om twee dagen te kunnen fietsen in de Limburgse heuvels.
Het ontbijt is echt meer dan uitgebreid. Echt alles wat je maar kon bedenken en dan ook nog vers.

Kortom als je een weekend wil fietsen dan is dit een goede uitvalsbases.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste hotelgast,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze prachtige review en uw verblijf bij ons!

Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in NH Maastricht.
Ook zullen wij uw review delen met ons personeel!

Hopelijk mogen wij u snel een volgende keer verwelkomen!