Beoordeeld op 30 mei 2018

Goed hotel. De afstand naar het centrum van Maastricht is wel wat ver, maar je kan er gemakkelijk met de bus komen. De badkamer was ruim net zoals het slaapgedeelte. Verder was de kamer schoon en waren de bedden fijn.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Antoine S, General Manager van NH Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Beste hotelgast,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie review en verblijf bij ons!

Wij vinden het ontzettend fijn dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons en dat u ook tevreden was over uw kamer.

Hopelijk mogen wij u een volgende keer weer verwelkomen in NH Maastricht!

Beoordeeld op 24 mei 2018

ontvangst, kamer eten en drinken prima. Jammer dat er geen gratis parkeren voor hotel gasten is, maar is uiteraard te betalen. Ontvangstdrankje aan de bar zou ik wel adviseren. Locatie goed als je het UMC moet zijn, maar ook voor andere doeleinden.

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste hotelgast,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw mooie review en uw verblijf bij ons!

Wij vinden het fijn dat u een goed verblijf heeft gehad in NH Maastricht.

Hopelijk mogen wij u een volgende keer weer verwelkomen!

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel met mooie primium kamers ( met airco).
Konden s,morgens al om 11:00 inchecken om vervolgens de volgende dag pas weer om 15:00 uit te checken. Dit is ideaal om twee dagen te kunnen fietsen in de Limburgse heuvels.
Het ontbijt is echt meer dan uitgebreid. Echt alles wat je maar kon bedenken en dan ook nog vers.

Kortom als je een weekend wil fietsen dan is dit een goede uitvalsbases.

Beste hotelgast,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze prachtige review en uw verblijf bij ons!

Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in NH Maastricht.
Ook zullen wij uw review delen met ons personeel!

Hopelijk mogen wij u snel een volgende keer verwelkomen!

Beoordeeld op 17 mei 2018

Goede service vriendelijk personeel goede bediening en het eten is uitgebreid
Ruime kamers met lange bedden en een goed geïsoleerde kamer.
Locatie is een minpuntje ligt een beetje bij een drukke omgeving, maar je kunt er goed fietsen

Beste hotelgast,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review en uw verblijf bij ons!

Wij vinden het fijn om te lezen dat u uw verblijf als goed heeft ervaren zowel als ons personeel en bediening.
Graag willen wij u de volgende keer weer bij ons verwelkomen in het mooie Maastricht.

Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

NH Maastricht is een erg fijn hotel. Vriendelijke ontvangst, mooie ruime kamers (we misten alleen een stopcontact bij de nachtkastjes om de telefoon op te laden), goede douche en lekkere bedden. Het ontbijt is echt heel erg goed, ruime keus, vers, smakelijke variaties met bv Limburgse vlaai. We komen zeker (weer) terug!

Datum van verblijf: mei 2018
Antoine S, General Manager van NH Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2018

Beste hotelgast,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze fantastische review en uw verblijf bij ons!

Wij vinden het ontzettend fijn dat uw verblijf naar wens is geweest en ook om te lezen dat u graag weer terug komt.
Uw opmerking over een stopcontact bij de nachtkastje zullen wij doorgeven aan het management-team.

Wellicht dat u de volgende keer een Limburgse vlaai mee naar huis neemt, kunt u nog nagenieten!