24 mei 2018 beoordeeld

ontvangst, kamer eten en drinken prima. Jammer dat er geen gratis parkeren voor hotel gasten is, maar is uiteraard te betalen. Ontvangstdrankje aan de bar zou ik wel adviseren. Locatie goed als je het UMC moet zijn, maar ook voor andere doeleinden.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Antoine S, General Manager van NH Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2018

Beste hotelgast,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw mooie review en uw verblijf bij ons!

Wij vinden het fijn dat u een goed verblijf heeft gehad in NH Maastricht.

Hopelijk mogen wij u een volgende keer weer verwelkomen!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel met mooie primium kamers ( met airco).
Konden s,morgens al om 11:00 inchecken om vervolgens de volgende dag pas weer om 15:00 uit te checken. Dit is ideaal om twee dagen te kunnen fietsen in de Limburgse heuvels.
Het ontbijt is echt meer dan uitgebreid. Echt alles wat je maar kon bedenken en dan ook nog vers.

Kortom als je een weekend wil fietsen dan is dit een goede uitvalsbases.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste hotelgast,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze prachtige review en uw verblijf bij ons!

Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in NH Maastricht.
Ook zullen wij uw review delen met ons personeel!

Hopelijk mogen wij u snel een volgende keer verwelkomen!

17 mei 2018 beoordeeld

Goede service vriendelijk personeel goede bediening en het eten is uitgebreid
Ruime kamers met lange bedden en een goed geïsoleerde kamer.
Locatie is een minpuntje ligt een beetje bij een drukke omgeving, maar je kunt er goed fietsen

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Beste hotelgast,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review en uw verblijf bij ons!

Wij vinden het fijn om te lezen dat u uw verblijf als goed heeft ervaren zowel als ons personeel en bediening.
Graag willen wij u de volgende keer weer bij ons verwelkomen in het mooie Maastricht.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

NH Maastricht is een erg fijn hotel. Vriendelijke ontvangst, mooie ruime kamers (we misten alleen een stopcontact bij de nachtkastjes om de telefoon op te laden), goede douche en lekkere bedden. Het ontbijt is echt heel erg goed, ruime keus, vers, smakelijke variaties met bv Limburgse vlaai. We komen zeker (weer) terug!

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Antoine S, General Manager van NH Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Beste hotelgast,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze fantastische review en uw verblijf bij ons!

Wij vinden het ontzettend fijn dat uw verblijf naar wens is geweest en ook om te lezen dat u graag weer terug komt.
Uw opmerking over een stopcontact bij de nachtkastje zullen wij doorgeven aan het management-team.

Wellicht dat u de volgende keer een Limburgse vlaai mee naar huis neemt, kunt u nog nagenieten!

15 mei 2018 beoordeeld

Bad was niet 100% schoon , geen wc-borstel, bad in hoek kapot, haren in de badkuip. De kamer was veel te duur naar mijn mening. Ik had gereserveerd en betaalde bijna 30 euro meer dan mijn vriendin die niet gereserveerd had en 2 minuten voor mij incheckte. Ik zonder ontbijt en zonder parking 98 euro. Zij met ontbijt voor 2 pers. en inclusief parking twv 14,50 in totaal 104. Ik moest voor een sociale verplichting boeken, maar als ik dit wist was ik meteen terug gereden naar Utrecht. Ook had ik een kind bij me, hadden ze tenminste rekening mee kunnen houden. Ik ga daar nooit meer heen.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie

Beste mevrouw Terzidou,

Hartelijk bedankt voor uw review en uw verblijf bij ons!

Wij vinden het erg vervelend voor u dat u de badkuip niet schoon aantrof, onze oprechte excuses hiervoor.
Het klopt inderdaad dat wij geen wc-borstels in de badkamer hebben i.v.m. hygiëne.

Qua prijs verschillen ze altijd per dag, net zoals dat bij vliegtickets gebeurd, maar dat neemt niet weg dat het vervelend voor u is geweest.

Hopelijk zien wij u toch nog een volgende keer in NH Maastricht of in een van onze andere NH Hotels.