Beoordeeld op 28 november 2019 via mobiele applicatie

Na de recensies van andere reizigers had ik niet al te hoge verwachtingen. Maar ondanks erg klein waren de kamers schoon. Gelukkig ben ik niet lang anders had ik niet in bed gepast en met z’n tweeën is het erg krap met 1,10 breed. Prijs kwaliteit vind ik matig (90 euro per kamer per nacht) voor wat je krijgt. Maar locatie is wel top, op loop afstand van het centrum. Ontbijt simpel maar volstaat. Was een leuk eenmalig avontuur....

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 24 november 2019 via mobiele applicatie

Deze accommodatie raden wij ten zeerste af! Ondanks dat dit het goedkoopste is dat te vinden is in Maastricht, is het nog te duur. Het begon met dat we meteen, voor we iets van kamer gezien hadden, cash moesten betalen. We waren hier met 6 vriendinnen, gelukkig zijn wij geen grote mensen want de bedjes zijn echt heel klein. Verder kregen wij de deur niet volledig dicht waardoor er steeds een kier was waar de wind door kon, wat in deze tijd van het jaar niet aangenaam is. Om de deur dicht te krijgen, is een van ons via het raampje naar buiten geklommen en heeft de deur langs buiten dichtgedaan. Langs binnen aan de deurklink trekken was geen optie aangezien we dan de deurklink gewoon eruit getrokken zouden hebben. Erg hygiënisch konden we de accommodatie niet noemen en er was niets om je jas/kleren aan op te hangen of op te leggen m.a.w we moesten alles op de grond leggen (die niet proper was), maar laat ons zeggen dat dit niet het grootste kritiekpunt is.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019

Nog niet overnacht.. Deze nacht slapen we er 1 nachtje met 16 vrienden.. Overweeg om gewoon naar huis te rijden.. We hoeven geen luxe.. Maar zo'n vieze vuile kamers heb ik nog niet eens in arme ontwikkelingslanden gezien! Durven er nog heel wat geld voor vragen.. Gewoonweg dégoûtant... Ze zouden de tent gewoon verplicht moeten sluiten!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 april 2019

Leuke locatie, maar geen aanrader zelfs niet als je niet op luxe gesteld bent. Op voorhand cash betalen, 75€ voor één overnachting in een luxe kajuit met ontbijt voor twee. Luxekajuit omdat we een douche en wc niet hoefde te delen maar... deze luxe kajuit was niet groter 4 vierkante meter met een roestig en onstabiel stapelbed, een wasbakje en een douchecabine met daarin ook het toilet. Het ontbijt was zeer basic, een bordje met een schijfje kaas, een schijfje ham en een schijfje salami. Daarbij een gekookt eitje en een portie verpakking boter, choco en jam en enkele sneden brood plus enkel sandwiches. Dit alles werd wel aan tafel gebracht net zoals de koffie of thee. Nog nooit zo graag uitgecheckt.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 20 maart 2019 via mobiele applicatie

Bezoek aan het botel begint met een cash betaling van de kamer. Daarna daalden wij af in de boot en kwamen wij in een muffe gang vol kamertjes met dunne kamerdeuren. Onze kamer was hooguit 2 bij 2 en had een raam waar ik (170 cm groot) niet door naar buiten kon kijken. Gelukkig kon het wel open.. Ons bed was klein en piepte ontzettend. Verder buiten een wasbak en een stopcontact geen faciliteiten, wc en douche te delen met vele anderen. Wel schoon maar ook gehorig. Onze overbuurman had een aardige muziek collectie genre hiphop, tot in de late uurtjes, niemand die er wat van zei.. Blij dat we uit gecheckt waren :)

Datum van verblijf: maart 2019