SD
Amsterdam, Nederland

Doe wat aan de schoonmaak

3,0 van 5 bollen5 jun 2024 beoordeeld
De housekeeping mag beter. Kloppen al veel te vroeg aan je deur, maar qua schoonmaken was er weinig te merken. Zelfs geen nieuw toiletpapier opgehangen, terwijl er een lege rol hing. Ook werd de kamer niet schoongemaakt. Heel stoffig ook. Was hier in Januari ook en toen had ik op eerste dag niet eens schone handdoeken in de badkamer liggen. Jammer, want de ligging van het hotel is top, maar zou het een ander niet snel aanraden als het zo blijft. Qua receptie/restaurant ben ik tevreden. Ben goed ontvangen ook bij het uitchecken liep alles goed.
Reistype: Bezocht alleen
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Bastion Hotel Maastricht Centrum
2.5 km van Bastion Hotel Maastricht Centrum
Gratis parkeren
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 6 mei 2024

Gemakkelijk om je auto veilig te parkeren en hotel dichtbij het centrum en daarmee is het positieve gezegd.
De kamer was koud
We logeerden op de 4de verdieping en veel geluid van de auto s.
De kamer was verouderd en niet zo proper.
Toilet en lavabo werden niet dagelijks gepoetst en de vuilbak werd niet geleegd.
We hebben tot 3 keer toe moeten vragen of we verse handdoeken kregen en de zeep werd niet aangevuld.
Ook de gangen, lift en lounge waren niet proper. De tapijt in de gang werd niet consequent gestofzuigd en er hingen spinwebben aan de venster en veel stof op de vensterbank.
Voor mij geen 4 sterren waard eerder 3 en duur ook.

Beoordeeld op 6 mei 2024

Een vies hotel.
Overal stof op de grond, zelfs in de lounge.
Onze kamer had een vensterbank met een vliegenkerkhof, dat er al even lag.
Na een klacht van ons was er de volgende dag niets gebeurd.
De vloerbedekking in de lounge en op de verdiepingen was ronduit vies.
Een ontbijt te veel op de nota gezet, nog niets retour ontvangen.
Koffiezet apparaat smerig en werkte niet.
Telefoon op kamer werkte niet.
Wij komen hier zeker nooit meer terug.

Kamertip: Boek hier nooit een kamer.
Beoordeeld op 5 april 2024

Vriendelijk personeel aan de receptie en uitstekende ligging vlakbij het centrum, grote markt en het vrijthof. De parkeergelegenheid bij het hotel aan een goedkoop tarief. Kamers zijn in orde en voorzien van koffie en thee faciliteiten. Zeker de moeite waard voor een weekendje Maastricht

Beoordeeld op 1 april 2024

Geen koffie op de kamer
De badkamer spiegel hing los…
De badkamer lag vol kalk en de wc ook
Het eten duurde super langs voordat het kwam en we zaten met z’n tweeën in heel het restaurant.
De kipsate was op veel stukken niet gaar.
De gangen waren smerig ( afval)
Duur voor wat je krijgt

Kamertip: Het is goed voor 1 nachtje
Beoordeeld op 24 maart 2024

Boek dit hotel nooit, het geld totaal niet waard! We lagen aan de voorkant wat super gehorig is. Ook was de kamer gewoon nog ronduit vies! Overal stonden kringen van kopjes en lag er stof op het bureau. Handoeken, als je daar uberhaupt van kan spreken, waren veels te klein en totaal niet geschikt om je mee af te drogen. Daarbij deden de keycards het niet en moest er telkens iemand van de receptie meelopen om onze kamer te openen. Verder deed de airco het ook niet, hotelmanager Sebastiaan gaf aan dat de airco vanaf 18 graden buitentemperatuur zou werken, echter was het op de kamer gevoelsmatig over de 25 graden. Toen ik eenmalig snachts wederom mijn beklag deed lag het ineens niet aan de buitentempratuur en konden we om 2 uur een ‘nieuwe kamer krijgen ivm een kapotte airco. Voor mij nooit, maar dan ook nooit een Bastion Hotel meer…. Bespaar jezelf deze ellende en boek een ander hotel!

Kamertip: Boek dit hotel nooit, het geld totaal niet waard!