Gratis annuleren tot 17-03-21
eDreamsUS$ 82
TravelocityUS$ 82
CheapTicketsUS$ 82
Beoordeeld op 29 november 2020 via mobiele applicatie

Hotelkamer opzich prima, redelijk schoon.
Hadden een verkeerde kamer gekregen, we konden meteen van kamer wisselen.
Receptie personeel zeer vriendelijk!

Ontbijt was prima, wat je er van verwacht.
Diner in het hotel geen aanrader.. personeel ziet niks moet steeds je vinger opsteken als je niet vergeten wilt worden.
Om 19:00 aan tafel en kregen pas om 19:40 ons wijntje die je voor 20:00 op moest hebben ivm corona maatregelen.
Verder het eten matig, niet nogmaals.

Kortom prima voor een nachtje te vertoeven maar niet voor de luxe.

Datum van verblijf: november 2020
Sonja Wilkens, Geschäftsführer van Select Hotel Apple Park Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2020

Dear guest,

Thank you very much for your review.
We are glad that you was satisfied with our staff and we apologize for the bad dinner service. Of course we will talk to the restaurant operator.
We hope we will have the chance to welcome you back at our hotel.

With best regards
Your Select Hotel Apple Park Maastricht Team

Beoordeeld op 5 oktober 2020

Tijdens corona is het lastig om je zaakjes op orde te krijgen en te houden. Hier lukt dat uitstekend. Zeer klantvriendelijk en ontbijt is uitstekend, alsook de snacks.
Kamers kunnen schoner en een tweede werkende lift zou ook gene luxe zijn.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 25 september 2020 via mobiele applicatie

Ongezellig en groot hotel. Ook de locatie. Op zich wel netjes, maar vrij basic en sfeerloos hotel. Zelfs een naam op de buitenkant van het hotel is blijkbaar te veel moeite. Personeel onpersoonlijk. Wel mooi grote kamer. Prima hotel voorop doorreis, maar voor een romantisch weekend Maastricht zou ik iets anders kiezen.

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Net hotel, maar geen 4 sterren waard, misschien tijdens de laatste verbouwing in 2005.
Maar nu nog een douche in het bad met een douche gordijn en een douchekop waarvan de helft nog maar water geeft!
Dat in 2020.
Wel vriendelijk en aardig personeel en goed uitgangspunt voor bezichtiging Maastricht en omgeving.

Beoordeeld op 17 september 2020 via mobiele applicatie

De kamer is redelijk, jammer dat door corona-maatregelen de koffie en theefaciliteiten verdwenen waren en het ontbijtbuffet ietwat versoberd leek. Hygiëne op de kamer liet te wensen over, vooral de badkamer. Isolatie is goed, het was druk bezet en ligt naast snelwegen, maar geen geluidsoverlast. Ik miste vooral de mogelijkheid om op bed zittend tv te kunnen kijken omdat je niet tegen de muur kon met je kussen. Kluisje gratis aanwezig, werkte prima. Centrum Maastricht ligt op ruim 2 km afstand en is prima via een wandelpad te bereiken.