10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamers waren redelijk in orde, veel achterstallig onderhoud. Lampen stuk, verf werkzaamheden.
Mannelijk personeel niet erg vriendelijk en behulpzaam. Bar sluit om 23:00 uur maar dan kan je nog wel in de koffie bar wat drinken bij de receptie. Mits er wat koel te drinken is.
Voor mij niet weer.

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima kamers. Goede en alerte bediening. Eten prima prijs- en kwaliteitverhouding. Prettige service. Medewerkers graag bereid iets extra’s te doen voor hun gasten. Kortom een aanrader als je in Maastricht bent.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie,ruime kamer alsook verzorgde badkamer. Lekker en uitgebreid ontbijt. Restaurant prima chef kok alsook vriendelijk en spontaan personeel. De "fitness" is wel verwaasloosbaar met slechts drie toestellen.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is een beetje gedateerd, een opfrissing kan het gebruiken. Kamervloer was niet netjes, enkele vieze vlekken in de vloerbekleding. Enkele stofnetten aan het plafond in het restaurant. Het gastronomisch 4 gangen diner was heel lekker en mooi gepresenteerd. Hier staat een klassechef! Een groot contrast met een dame blanche die ik bestelde: een mini stukje smakeloze ijstaart ! Het hotel lijkt mij beter geschikt voor zakenlui, eerder dan stellen!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet slecht, moderne kamers, toch een ongemakkelijk gevoel. Massaal en onpersoonlijk. Receptie vooral zakelijk. Kamer strak en kil. Gelukkig was het restaurant annex bar wel gezelliger.. parkeerplaats van hotelmis duur, daarnaast ligt een gratis parkeerplaats...!

Verbleef: december 2017, reisde met een partner