jeanette k

Acceptabel

3,0 van 5 bollen16 jun 2024 beoordeeld
Kan wel een opfrisbeurtje gebruiken. Perfecte ligging bij station. Erg warm overal. Bedden zijn prima. Thermostaat kraan bij t bad niet gastvriendelijk. Haak aan deur was weg. Parkeren erg duur, vooral de extra uren die berekent worden na een nacht parkeren. Ontbijt keuze genoeg, maar ook hier weer 1 koffiemachine die t niet deed. Bar gaat om 24:00 dicht. Werden er nog net niet “uit gegooid” kan wat klantvriendelijker allemaal. Foto niet representatief voor standaardkamer.
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 weken geleden
Beste Jeannette,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen.

We vinden het jammer te lezen dat gedurende uw verblijf niet alles naar wens is verlopen.

Ons hotel is gelegen in een monumentaal gebouw en wij hebben onze inrichting hierop aangepast. We zijn blij te lezen dat u prima heeft geslapen op onze bedden maar we vinden het weer jammer te lezen dat de thermostat kraan niet goed werkte en een haak aan de deur miste. Heeft u deze gebreken kenbaar gemaakt tijdens uw verblijf? Indien u dit niet heeft gedaan wilt u ons laten weten op welke kamer u verbleven heeft?

We vragen € 25,00 per auto per nacht voor het gebruik van onze garage. voor dit tarief is de garage voor u beschikbaar vanaf 12:30u op de dag van aankomst tot 12:30u op de dag van vertrek. Indien u langer wenst te genieten van de stad Maastricht dan bieden wij onze gasten op basis van beschikbaarheid de mogelijkheid om langer bij ons te parkeren tegen een tarief van € 3,50 per auto per uur.

Uw opmerking over de sluiting van de bar geven wij door aan onze restaurant manager.

We hopen dat u heeft genoten van de stad Maastricht en zien u graag terug.

• Algotels
  • ZenHotels.com
1.1 km van Amrath Grand Hotel de l'Empereur
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 10 juni 2024

Receptie heel vriendelijk goed geholpen restaurant heel goed heel vriendelijk personeel eetzaal heel vriendelijk eten heel goed genoeg keuze kamers mooi groot mooi uitzicht Bedden zijn goed goed geslapen Dicht bij het station en bij de bussen en dicht bij het centrum

Datum van verblijf: juni 2024
  • Reistype: Reisde alleen
Petra Jacobs, Owner van Amrath Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Piet,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden.

We zijn verheugd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij Amrâth Grand hotel de l'Empereur.

We hopen u dan ook snel weer te begroeten in Maastricht.

Mitch - Amrâth Grand hotel de l'Empereur

Beoordeeld op 28 mei 2024 via mobiele applicatie

Hotelkamer waar wij sliepen is zeker renovatie toe. Badkamers en slaapkamers zeer verouderd. Voor een 4* hotel mag je wat meer luxe en extra’s verwachten, zoals bijvoorbeeld een schoenpoetsdoosje of een manicuresetje, tandenborstelthe etc. Bij ontbijt vers fruit op. Parkeren is in de garage onder t hotel. Is wel enigszins krap in de bochten als je een grote auto hebt.

Datum van verblijf: mei 2024
Petra Jacobs, Owner van Amrath Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2024

Beste Desiree,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze beoordeling.

We vinden het vervelend te lezen dat uw verblijf bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur niet aan uw verwachtingen voldeed.

We werken hard aan het updaten en toekomst bestendig maken van ons hotel, we kiezen er echter bewust voor om onze kamers een klassieke look&feel mee te geven. Wij vinden dit passend bij het monumentale karakter van ons prachtige gebouw.

De door u aangegeven missende "luxe" extra's zijn deels op uw kamer aanwezig, denk hierbij aan schoenpoets. Deze liggen standaard op elke kamer in de kledingkast. Tandenborstels en manicuresetjes zijn op aanvraag te verkrijgen aan de hotel receptie. Deze liggen in kader van onze milieu doelstelling niet standaard op de kamers. Dit kunt u tevens terug vinden in onze guest directory.

Ons ontbijt wordt elke ochtend vers bereid door onze toegewijd ontbijt team. Op het moment dat bijvoorbeeld vers fruit op is zal deze direct worden aangevuld, het kan dan echter voorkomen dat u hier even op moet wachten.

Onze parkeergarage is gebouwd naar de geldende bouwbesluiten en standaard afmetingen zoals deze gelden voor de meeste parkeergarages. Auto's zijn in de loop der jaren grote geworden, onze garage kan helaas niet meegroeien met deze trend.

Beoordeeld op 11 mei 2024

Hotel op een prima locatie tegenover het station. Je loopt zo de stad in en kunt de auto gemakkelijk parkeren bij het hotel of in de parkeergarage bij het station. Er zijn grote kamers, beetje suite achtig met een zitgedeelte en apart slaapgedeelte. De bedden zijn waardeloos en aan vervanging toe. Enorme kuil in het bed, overtreft de Parijse hotels. Zelf ben ik geen fan van douchen in bad, maar dat is persoonlijk. Het was wel schoon en netjes, vriendelijke mensen.

Datum van verblijf: mei 2024
Petra Jacobs, Owner van Amrath Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2024

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling.

We zijn blij te lezen dat u genoten heeft van onze ideale ligging in de stad en het gemak van onze eigen parkeergarage.

We vinden het jammer te lezen dat onze bedden niet uw voorkeur genoten. We hopen dat u tijdens uw verblijf bij de receptie heeft aangegeven dat de bedden op uw kamer niet lekker lagen. Op deze manier kan onze technische dienst de bedden controleren en indien nodig vervangen.

We zien u graag terug voor nog een prachtig verblijf in Maastricht.

Beoordeeld op 8 april 2024

We werden zeer vriendelijk ontvangen door de receptioniste, alle details over ons verblijf werden netjes en snel doorgenomen.
De door ons geboekte kamer was zeer netjes, ruim en schoon.
Housekeeping heeft ook alles tussendoor netjes verzorgd.
Ontbijt is zeer compleet en van zeer goede kwaliteit, er wordt ook voldoende aangevuld.
Dit hotel is zeker een aanrader voor een verblijf in Maastricht, zeker ook door de ligging tegenover het station en het gezellige centrum op loopafstand.

Kamertip: Makkelijk en betaalbaar parkeren in Q-park "Colonel" naast het station, reserveer vantevoren de parkeerplek.
Datum van verblijf: april 2024
Petra Jacobs, Owner van Amrath Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2024

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen gedurende uw verblijf.

We zijn blij te vernemen dat u Amrâth Grand Hotel de l'Empereur omschrijft als de perfecte uitvalsbasis voor een weekend Maastricht.

We hopen u nogmaals te begroeten in Amrâth Grand Hotel de l'Empereur.

Beoordeeld op 22 februari 2024

Gedateerd hotel. Voordeel is de korte afstand van het station naar de overkant van de straat. De kamer was niet goed schoongemaakt en na een klacht werd dit opgelost. Verder is het er rustig en het personeel is vriendelijk. Vanuit het hotel loop je direct het centrum in.

Datum van verblijf: februari 2024
Petra Jacobs, Owner van Amrath Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2024

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling.

We zijn blij te lezen dat ons personeel een goede indruk op u heeft achter gelaten.

Onze excuses voor de minder goede schoonmaak van uw kamer maar we vinden het wel fijn te lezen dat na dit gemeld te hebben, uw kamer als nog goed werd schoon gemaakt.

We vinden het jammer te lezen dat ons hotel een gedateerde indruk op u heeft gemaakt. We kiezen er bewust voor om ons hotel een klassieke look&feel te geven daar we dit passend vinden bij de uitstraling van het gebouw.

Uiteraard zijn wij continue bezig om ons hotel maar ook onze service te verbeteren.

We zien u dan ook graag terug bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur zodat u deze verbeteringen zelf kan ervaren.