Agoda.com
PricelineUS$ 90
Hotels.comUS$ 102
TraveluroUS$ 110
Beoordeeld op 21 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wij hadden de presidential suite met sauna en bubbelbad. Dit kostte toch behoorlijk wat, als ik dan het behang verkreukeld op de muur zie zitten, hmmm mindere kwaliteit. Gordijnen met vlekken, tegel voor de toilet is n stuk af. De knop van de douchedeur brak meteen af, als je de douchedeur niet precies goed sluit dan staat de hele badkamer blank. De bedden liggen wel lekker en de sauna is fijn, een fijn balkon erbij en n huiskamertje. Het ontbijt buffet is lekker en uitgebreid. Het hele pand doet wat ouderwets aan. Ligt aan 't busstation dus de hele dag door bussen door de straat. Centrum Maastricht is 15 minuten lopen, wel fijn.

Datum van verblijf: augustus 2021
Petra Jacobs, Guest Services / Front Office van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2021

Geachte gast,

Graag willen wij u bedanken dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen.

Het spijt ons te vernemen dat u enkele opmerkingen had over de kamer.

Wij hopen dat u een mooie herinnering heeft overgehouden aan de stad Maastricht.

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Dit was ons tweede bezoek.

En net als de vorige keer weer een heel goed verblijf gehad.
Een paar dingen die er in positieve zin uitspringen.
Heel lief personeel die onze favoriete kamer kon boeken, super bedankt!
Maar ook de bediening in het restaurant, vriendelijk attent en servicegericht.
Het ontbijt is een van de beste en meest uitgebreide van alle hotels die we tot nu toe bezocht hebben, een goede start van de dag!
Uiteraard was de kamer schoon en van alle gemakken voorzien.
Het is een klassiek, sfeervol hotel waar je je direct thuis voelt.
En de late check-out is ook een absoluut pluspunt.

Helaas is er ook een minpuntje die ik in alle eerlijkheid toch moet benoemen.
En dat is de staat van onderhoud van het zwembad.
Ontbrekende plafondplaat, bruine randen van lekkages, ontbrekende tegels en kitranden. etc.
En het is zo zonde want het zwembad zelf is heerlijk!
Ik snap dat ze door de lockdown andere prioriteiten hadden maar als ze het zwembad en de kleedkamers weer up-to-date kunnen brengen krijgt het hotel weer een dik verdiende 9.

Beoordeeld op 10 augustus 2021 via mobiele applicatie

Het Amrath hotel L’Empereur is een heel mooi hotel met goede reviews
Het hotel is oud en zo zijn de kamers ook ingericht maar dot is prima
Onze kamer was echter niet goed schoongemaakt.
Een laag stof op de lampen en vensterbanken en bureau…. Op de vloer naast het bed zit een rode vlek en in de stoel zit iets wits wat wij niet thuis kunnen brengen.
In een hotel waar we best wat geld voor neerleggen is het absoluut niet niet hoe het zou moeten zijn.

De service bij het inchecken was heel erg prettig, ik hoop dat het ontbijt morgen net zo fijn is.

Beoordeeld op 15 mei 2021

We werden geplaatst in een donkere kamer, badkamer zonder badjassen en toen hier om werd gevraagd was dit uit den boze want dit hadden we niet geboekt! Vertrokken omdat het echt onder niveau was! Service absoluut niet vriendelijk, zou het absoluut niet aanraden...

Datum van verblijf: mei 2021
Petra Jacobs, Gastenservice/Front Office van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2021

Geachte gaste Tessam804,

Het spijt ons te vernemen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

De kamers die voorzien zijn van badjassen zijn onze Junior Suites en Presidentiële Suites, helaas niet op onze standaard kamers.

Wij hopen dat u toch een mooie herinnering aan de stad Maastricht heeft overgehouden.

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

Beoordeeld op 29 april 2021

Alles was prima geregeld, ook voor wat betreft de maaltijden op de kamer. Complimenten! Het eten was heerlijk. Ondanks dat het restaurant gesloten was, was er voldoende keuze voor roomservice. Ook het ontbijt was gevarieerd met zelfs een warm ei-gerecht naar keuze.
Ligging van het hotel was goed, aan de rustige kant van de Maas, in een gezellige wijk met veel leuke winkeltjes en zaken waar je eten en drinken to go kon kopen. Een mooie wandeling naar het centrum.

Datum van verblijf: april 2021