Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (316)
Beoordelingen filteren
316 resultaten
Waardering van reizigers
70
130
71
31
14
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
70
130
71
31
14
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
19 - 24 van 316 beoordelingen
25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De directie van dit hotel moet echt gaan investeren, want zo kan het niet langer. Jarenlang blijkbaar niks aan gedaan. Lange gangen met hobbelige vloeren. Onze eerste kamer was zo warm dat slapen onmogelijk was. Bij de receptie geklaagd. Ze zouden iets gaan doen, maar dat gebeurde niet. Andere kamer gekregen. Die is koeler. Werkt de airco? Nee, want die hebben we niet. De matrassen waren zacht. Zo zacht als boter op een hete dag. Dus met rugpijn opgestaan. Concluderend: dit hotel niet boeken.

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
Bedank Joop D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
petrajacobsEMP, Front Office Manager van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2018

Beste Joop,

Graag willen wij u vriendelijk bedanken voor het achterlaten van een review over uw verblijf. Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet genoten heeft van uw verblijf en meerdere minderheden heeft gehad. Wij vragen u vriendelijk contact op te nemen met onze guest relations, zij willen dit graag verder met u bespreken. Het e-mailadres van onze guest relations is als volgt: guest.relations[@]hotel-empereur.nl. Wij hopen dat u verder wel een prettige tijd heeft gehad in de stad Maastricht.

Met gastvrije groet,

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
23 april 2018 beoordeeld

Prima locatie, mooie kamer, vriendelijk personeel. Het hotel ligt pal tegenover het station en is dus ideaal voor treinreizigers. Ik heb hier prima geslapen, want de kamer was goed te verduisteren met de dikke gordijnen en er was geen geluidsoverlast. Ik kom zeker terug!

Kamertip: Het hotel heeft 1-persoonskamers!
  • Verbleef: april 2018, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank TraceyDrost
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
petrajacobsEMP, Public Relations Manager van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Beste TraceyDrost,

Graag willen wij u bedanken voor het achterlaten van een review over uw verblijf. Wij vinden het prettig om te horen dat u zo zeer van uw verblijf en ons vriendelijk personeel hebt genoten en willen u bedanken dat u ons aanraadt voor een weekendje weg. Wij hopen dat uw tijd in ons hotel en de stad Maastricht voor een mooie herinnering heeft gezorgd. Wij kijken uit naar u volgende komst.

Met gastvrije groet,

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 april 2018 beoordeeld

Hotel ligt dicht bij het centrum. Slechte prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Kamer heeft wat onderhoud nodig. Lampen stuk, behang en verf beschadigd. Er is een parkeer garage maar die is wel wat krap voor een grote auto.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Bedank Wim B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
petrajacobsEMP, Public Relations Manager van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Beste Wim,

Graag willen wij u bedanken voor het achterlaten van een review over uw verblijf. Wij vinden het prettig om te horen dat u tevreden was over de locatie van het hotel en dat ons personeel een vriendelijke indruk bij u heeft achtergelaten. Echter, willen wij u onze excuses aanbieden voor de minderheden tijdens uw verblijf. Wij zullen zeker iemand naar uw kamer laten kijken en de benodigdheden aanpakken. Wij hopen dat uw tijd in ons hotel en de stad Maastricht voor een mooie herinnering heeft gezorgd. Graag verwelkomen wij u nogmaals als een van onze gasten.

Met gastvrije groet,

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere keren in dit hotel verbleven. Met name de locatie is een goede reden voor dit hotel te kiezen; recht tegenover het station. Het personeel aan de receptie is alleraardigst.
De gangen bij de kamers zijn nauw. Nu kan je niet heel goed uit de voeten vanwege het oude pand, maar een upgrade/update kan geen kwaad.
De kamers zijn echt gedateerd. Oude vloerbedekking, aftandse nachtkastjes, bedden als hangmatten en een badkamer die echt aan vernieuwing toe is.
Aan de buitenzijde ziet het er zeer sjiek uit, maar aan de binnenkant mist het echt de grandeur die het hotel met zo’n naam hoort te hebben.
Erg jammer. Nu echt de laatste keer dat ik hier ben geweest.

Verbleef: april 2018, reisde alleen
Bedank Marcel K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
petrajacobsEMP, Guest Relations Manager van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2018

Beste Marcel,

Graag willen wij u bedanken voor uw feedback. Wij vinden het prettig om te horen dat meermaals bent teruggekomen en dat ons personeel en centrale locatie hier een rol in hebben gespeeld. Echter, vinden wij het jammer dat u niet tevreden bent over het innerlijk van ons hotel. Het is zo dat enige kamers een oudere stijl hebben, maar er zijn ook moderne en gerenoveerde kamers in ons hotel. Wij zullen zeker iemand naar de kamer waarin u bent verbleven laten kijken zodat iets aan de minderheden gedaan kan worden. Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten, waarbij wij u een modernere kamer zullen toewijzen.

Met gastvrije groet,

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn zeer tevreden, zeer gastvrij daar en erg vriendelijk!
Zoals gisteren hadden we een bordje niet storen opgehangen en ze kwamen ook niet storen en de huishouding daar had een tas aan de kamerdeur gehangen met daarin schone handdoeken nieuwe bekertjes en een wc rol, dat waardeerden we enorm!! Echt fijn!!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Bedank Annie R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
petrajacobsEMP, Guest Relations Manager van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2018

Beste Annie,

Graag willen wij u bedanken voor het achter laten van een review over uw verblijf. Wij vinden het ernorm prettig om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en onze gastvrijheid. Wij zullen het aan huishouding doorgeven dat u blij was met de tas die nieuwe items hield voor u. Wij hopen dat u een mooie herinnering hebt overgehouden aan uw tijd in ons hotel en de stad Maastricht. Graag verwelkomen wij u nogmaals als een van onze gasten.

Met gastvrije groet,

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken