Gratis annuleren tot 13-03-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams
Expedia.comUS$ 94
TravelocityUS$ 94
Beoordeeld op 24 juli 2020

Zeer vriendelijk personeel, verzorgde kamers.
Zeer diervriendelijk, er is zelfs een speelweide voor honden en voldoende fris water.
Een aanrader.
De prijs valt best mee en het ontbijtbuffet is zeer ruim.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 15 juli 2020 via mobiele applicatie

Vier heerlijke dagen gehad in hotel In den Hoof. Fijne ruime kamer(comfort). Geweldige service. Heerlijk eten. Prima uitgebreid ontbijt. Alles is erop gericht om de gasten het naar hun zin te maken. Meerdere arrangementen mogelijk waardoor je de omgeving kan ontdekken.
In de omgeving van het hotel wandelroute
Gemaakt. Zie bijgevoegde foto's. Mooi stukje Limburg !

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Kleinschalig hotel met 24 kamers aan de rand van Maastricht, prima uitvalbasis, bushalte voor de deur waardoor je zo richting bijvoorbeeld Aachen of Maastricht Centrum kunt reizen. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en altijd bereid tot het geven van tips. Kamer op begane grond was vrij ruim, badkamer met inloopdouche ook en alles netjes schoon! Ontbijt is niet al te uitgebreid maar gewoon prima. Lunch en diner is hier ook mogelijk en van een hele goede kwaliteit. Ze hebben een eigen parkeerplaats waar het gratis parkeren is, eventueel kunt u een afgesloten en overdekte garagebox huren voor € 8,00 per dag. Ook fietsen kunt u hier huren. Hotel is niet geschikt voor iemand die gebruik dient te maken van een rolstoel

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019

Hotel-Restaurant In den Hoof is een hotel waar je je echt welkom voelt vanaf het moment dat je bij de receptie ontvangen wordt. Het restaurant bevindt zich aan de rand van het centrum van Maastricht, nabij een bushalte.
Het personeel is zeer vriendelijk en helpt je waar mogelijk bij vragen of met tips voor fietsroutes o.i.d.
Het is mogelijk om goede fietsen te huren bij het hotel om de mooie omgeving te gaan verkennen of Maastricht zelf.
De kamers zijn voldoende ruim en van alle standaard voorzieningen voorzien.
Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar verder prima !
Mogelijkheden om te dineren zijn er ook en de weekschotel die wij gekozen hebben smaakte voortreffelijk. Verder is er een mooi terras waar je kunt genieten van een lekker drankje.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 13 april 2019

Hotel ligt 5 auto-minuten rijden van het centrum. Bijzonder vriendelijke ontvangst, mooie gerenoveerde kamer met moderne douche( inloop) en fijne bedden. Ontbijt niet zeer uitgebreid maar voldoende, gratis parkeren.

Datum van verblijf: april 2019